04 3月 2007

足球筆記(1)

20070303 - 浦和 2-1 橫濱FC

身為橫濱FC忠實球迷既我呢個星期日日做到冇停手竟然唔知道呢場波香港有得直播所以冇睇到又冇錄到,搞到錯過左我地既史上初J1戰,可算係人生既飲恨事件之一。Master Lo好體貼地安慰我,話橫掂之前幾年你都冇得睇直播架啦,你咪當今日都係冇直播囉,拿,呢d咪就係女人既智慧囉,哈哈哈哈。

講番場波,對住勁旅浦和,我地今場擺到明就係搏和,所以擺出一個4-4-1-1既防守陣式應戰,可惜上半場廿幾分鐘新加盟既後衛和田佑三就擺老烏送大禮,但好彩完上半場前有前國腳久保龍彥既32米長程笠射彈為我地追成平手。哇,睇番Youtube (呢度) 既片段,原來真係入得好靚,久保入波後個風騷樣又真係幾得戚的,岩啦,就係呢種感覺啦,你睇我唔起咩,我就叻俾你睇,熱切期待下星期響我地主場上演既橫濱打呲,我地既「元代表再生工廠」一定要繼續叻俾人睇的。之後以為呢鋪發達啦,1-1喎,拎到一分番屋企就當贏波架啦,點知臨天光俾人搞掂,唉....

不過算啦,我地上得J1就預左要苦戰,況且我已經老早訂下今季既目標,好簡單,就係...

「J1殘留」

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home