26 11月 2006

橫濱FC - J1悲願昇格達成!


隨住今日作客鳥栖時Alemao下半場一戰定江山,我地終於確定得到J2冠軍,取得下年昇級至J1既資格。

6年,足足6年。身為遠在香港既橫濱FC球迷,我知道消息後真係好激動,激動之處不單在於我們升到班,而係在於我地從6年前既萬年弱旅,經過6年經營,終於達成昇格呢個目標既奮鬥過程。

要知道我地並非財雄勢大既傳統勁旅,冇能力一擲千金狂買大牌球星打造鑽石陣容,我地只係6年前由一群前橫濱Flugels既球迷籌組而成既球隊。當年因為橫濱Flugels金主全日空唔肯再出錢搞波,一眾球迷唔忍心睇住自己既愛隊被迫解散,故此球迷們有錢出錢,有力出力,以市民會社形式組成一隊真真正正屬於橫濱市民既球會。我自己就係俾呢份兄弟班既「地味」感覺深深吸引,因為足球從來都唔係大老闆或者自覺資深既球迷既專利,足球係一種全民運動,係一種可以令到一個地區,一個城市,甚或一個國家得以更加團結既共同語言。

起初兩年,我地既成績可謂慘不忍睹,但過去幾季,我地好慶幸得到幾位曾經失意於頂級聯賽既沙場老將加盟,尤其一班前日本國腳城彰二、三浦知良、山口素弘同小村德男等既鼎力相助,以佢地既豐富經驗,配合一批如Tweed、Augusto同埋Alemao等優秀洋將既支援,帶領我地以菅野孝憲同內田智也為首既年青球員急促成長,一步一腳印地達成昇格既終極目標。

來年,J1見!

0 Comments:

發佈留言

<< Home