19 2月 2007

還原基本步

很久不見。

係咪以為呢度已經摺埋呢?其實只不過係前排公私兩忙搞到冇咩時間同心機爬格子,所以冇更新一排咁囉,是以各路仇家唔好太開心住,呢度仲未爛尾丫喂。

首先,我真係要衷心感謝響度留言既每一位朋友,你地對我同Master Lo既祝福,我會好好記住。從今以後,雖然多左一重身份,但我仍然會與往常一樣,就身邊既人和事繼續亂up廿七,還請繼續多多指教。

講番上年年尾既婚事,其實Master Lo響佢個邊都有略略提過下當日既內容同過程,所以詳情唔再多講,反而想同各位分享下我對現代婚禮既睇法。

即係咁,響今次籌備婚禮既過程當中,其實聽過唔少長輩講,對比於佢地個代而言,而家我地呢d後生細仔搞結婚已經簡單左好多架啦,以往好多繁文縟節已經隨住時代變遷慢慢從簡,甚至早遭摒棄,所以我地呢一代已經好幸運了。

之但係按我呢個八公既自身觀察同聽埋聽埋,我又唔太認同呢種說法喎。雖則而家的確冇咁著重傳統既嫁娶禮儀,但我又唔覺得而家既新人搞婚禮輕鬆得去邊喎。此話何解?皆因當今所謂追得上潮流之婚禮,其實咪又係充塞住一大堆公式化到多舊魚既環節。

唔係咩?就由新郎接新娘開始,唔知點解總係有d姊妹喜歡玩一d聽落都知唔好玩玩落就更加唔知為乜既所謂接新娘遊戲,係咁糟質個新郎同班兄弟一輪仲要係咁問人拎利是一味問人多d添啦一味錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢錢市儈到好似賣女咁樣最後柴娃娃一輪但又唔覺氣氛好好都算啦,更弊既就係有d橋王會諗到例如叫個未來老公食完一大篤「屎」先好入黎搵新娘既遊戲 (我知篤屎唔係真既),真係意頭好到呢。

夜晚如果會擺酒就更加精彩。先講整個婚宴既程序,總係好公式化地全場熄燈跟住落射燈射住一對新人進場跟住個司儀就會話不如大家一齊睇睇一對新人由細到大既相片跟住開波時一對新人又會上台祝一祝酒上翅就要走勻全場敬酒上魚或者上雞既時候就會上台玩下遊戲或者唱下情歌又或者發表一番情深說話之後總有少少驚喜有哂新娘喊位之後就食糖水美點雙輝出去送客。

其實搞埋搞埋咁多野,又會有幾多賓客真係會好欣賞呢類「俾面派對」?咪又係一次又一次見到成檯十二條友因為分別有舊同事三人舊小學同學三人舊中學三人同埋舊大學同學三人所以三九唔識七全晚除左每次上菜時大叫一句「飲杯」後全檯一片死寂,或者見到台上d兄弟姊妹玩新郎新娘玩到嘻嘻哈哈忘哂形完全唔知自己企到背哂台砌左一道人牆出黎搞到台下既人咩都睇唔到剩係聽到成班人喡嘩鬼叫搞到咪都"拆"哂跟住冷冷地爆一句「妖都唔知佢地做緊咩」,又或者係新郎哥響台上情深款款地發表愛的宣言時台下賓客坐響度同身邊個個講「哇d魚蒸得好老丫d雞好鞋丫喂」。最好野就係近年由於好多新人生怕到場賓客有悶場,所以諗埋諗埋好多綜藝節目式環節加插響自己既婚宴當中,包括有玩bingo玩抽獎同埋請人番黎變魔術等等,生怕你做左五舊水公價人情當做入場費就點都要物有所值拎番d野走所以搞到婚宴愈來愈似EYT或者TVB台慶,搞到同你去公司既年終晚宴或者春茗分別不大。仲有新娘子唔知幾時開始擺酒既時候就要係咁換衫,開席影相前一套衫進場又一套衫敬酒又一套衫上台玩遊戲又一套衫散席送客又一套衫換衫成晚五六七套衫換得仲密過本埠歌手開演唱會。其實換換換換乜鬼姐,賓客們咪又係匆匆一瞥過眼咪又唔記得。

其實擺酒擺得多席數或者新娘換幾多套衫幾光鮮又或加插幾多個遊戲同環節,同你段婚姻又有咩直接關係?係咪節目越多衣著越華麗就叫做嫁得風光愛得精彩?總覺得現代婚宴既煩瑣環節愈來愈多,但一對新人同賓客既距離就愈來愈遠。除左你去到開席前同一對新人講聲恭喜哂影兩張相之後敬酒同佢地碰一碰杯最後散席時握一握手講聲拜拜之外,你又可唔可以同一對新人舒舒服服地傾番兩句?點解唔可以讓婚禮還原基本步 - 以一對新人為中心,以一段婚姻為主體?

標籤:

21 Comments:

At 21/2/07, Anonymous 匿名 said...

哈!
我極度同意你對婚禮的所有看法呢!
不是簡單就一定好
而你追求番一個
屬於一對新人既婚宴

尤其新娘真係唔好換衫啦
試問成晚為你而慶祝
但你躲在化妝間既時間仲多過食
都唔知為咩

 
At 22/2/07, Anonymous 匿名 said...

其實我覺得結婚最好就是簡單而隆重
最好只請想請的親戚及朋友出席
不請太多無謂人,那就可以有更多時間
同最愛的親友一起分享結婚的喜悅

 
At 22/2/07, Blogger viv said...

甘又請問要如何滿足雙方家長嫁女娶新抱必需大宴親朋,有頭有面既情意結呢?
有時我覺得,唔係人人有錢搞一個自己party,再做一場父母喜歡的婚宴。話到底,結婚唔單止係兩個人既事,仲係兩家人既事。有D新人,為左老人家開心,搞個俾面派對,係用心良苦。未結過婚,未搞過function既人,無經驗,極其量左抄右抄,做出黎老土,其實預左。一個婚宴浪漫,溫馨固然之傳為一時佳話;但無新意,無突破的地胡鬧一番,也不一定等於兩人世俗化唔抵可憐,會婚姻破裂。
其實都係一個慶祝既方法o者,無話岩定錯既~~

 
At 22/2/07, Blogger John said...

其實我都好認同你話搞婚禮搞到世俗化唔代表會婚姻破裂,就正如新郎哥響台上如何情話綿綿山盟海譬都唔代表呢對新人人會愛足八十年一樣,而正正就係因為呢個原因,我會覺得而家好多所謂人又做我又做既婚宴動作,其實意義不大,甚至可有可無。

另外,我都贊同一對新人要尊重長輩既意願,但我唔相信長輩會強迫你上台玩無聊遊戲,或者一定要迫你拉埋d賓客一齊玩bingo掛?

不過呢d野,同世上好多事一樣都無絕對既對錯,只係不同人有不同選擇而已

 
At 22/2/07, Anonymous 匿名 said...

Master John,

I am sick of those....he-he-ha-ha and we-we-wa-wa......so I myself.... will choose 旅行結婚!

Share with you ....My mom's request of wedding banquet:
1) cosy environment
2) MUST less than 5 tables (ensure interaction between guests and hosts)
3) very "particular" on guest selection (no such relative....whom you have never met for 10 years)

A bit picky? ^__*

 
At 22/2/07, Blogger John said...

回cc:

你媽媽不但唔picky,仲好開通兼明事理添,真係好野到痺,請幫我向佢問好。

有時我會諗,一對新人請飲既目的,唔係應該等到來既賓客感受到佢地既喜悅替佢開心嗎?點解好多人一收到所謂紅色炸彈既時候,即時既反應係「妖我又俾人炸啦同佢唔係好熟咋喎又要做人情無拉拉唔見五舊」。究竟我地仲記唔記得設宴請客既意義響邊度?因為請飲最怕順得哥情失嫂意,所以請得三姑就要請埋六婆,請下請下賓客人數愈來愈多,但同一對新人既關係就愈來愈疏,到最後好多人雖然唔怕瘀地選擇不出席,但又唔知幾時開始又興埋d咩收到帖唔到都要做三舊水人情既不成文規定免得俾人話樣衰。唉,講到尾,一切都係「俾面派對」既衍生品。

 
At 22/2/07, Anonymous 匿名 said...

係丫,我都頭痛,阿媽話如果我揀旅行結婚都無問題,擺酒真係太恐怖啦。
之但係,我都抱有小小期望可以賺到d錢喔,嘿嘿。
p.s 我係小銀既fan屎,嘻嘻,代我佢問好,同埋恭喜佢既大囡發售,再版再再版,等我返來可以買到。*_*
新婚快樂~~!!

 
At 23/2/07, Anonymous 匿名 said...

剛做完別人的姐妹,好多既要做好多野要顧,但都唔關新人事"3姑話咁咁咁要咁咁咁..7婆話咁唔得咁.."妖...你結婚定人地結婚呀
2個不是演藝人的人與其用一年時間去預備1日EYT的婚禮,一個可能會有錢賺但未必有人會記得的婚禮,倒不如用呢一年時間去搵樓盤,設計裝修將來的家,去好好地關心照顧愛鍚你身邊的他/她,去渡蜜月/行禮...簡簡單單咪仲好...

 
At 23/2/07, Anonymous 匿名 said...

很開心這裡有很多岩咀型的朋友啊
每次我提起想有一個「屬於自己」的婚禮
便俾人睇死或插死

我最近也因「三百蚊人情=你好衰」
這問題上跟朋友嘈過黎
我最後堅持三百蚊
係咪破晒產都要五百先
無五百就唔俾我黎同你開心一下
真係「意義何在」?

甚至如果某d我既好朋友
我明知佢地無錢既
我會容許佢地唔洗俾人情架
我會預埋個budget落去
我寧願租少幾套衫

上年好嚴重啦
一個月去飲四次
加埋已經2000蚊...不是人人俾到的

有時問心
d新人係想做d咩
最憎果d以為越多圍數就越巴閉
然後熟唔熟都派帖
and then果期又同你聯絡番及熟d既新人
痴線的!
我實唔去!

 
At 23/2/07, Anonymous 匿名 said...

Master John,

Thanks for your comment, will tell mom that she is an "updated" old lady! :P

BTW, please do write often......if possible......just love your funny & "grumpy" pt of view! Love that!

ps (不過我知道好多父母長輩,都會要求仔女,搞個世紀婚禮九百幾圍高朋滿座先叫做孝順....點算好呢?.....好難同父母正面開火wor? 多計的Master John, 救下D未婚的迷途羔羊la! :P )

 
At 27/2/07, Anonymous 匿名 said...

絕對讚同版主的見解!

我亞媽都成日堅持話結婚搞擺酒一定賺到錢, 我真係想同佢講: 咁好搵又唔見妳嫁多次!

版主話: 正如新郎哥響台上如何情話綿綿山盟海譬都唔代表呢對新人人會愛足八十年一樣, 令我諗起萬子哥當年既世紀電視婚禮......有時心裏明白就ok喇, 後生仔最怕講說話講到過哂頭.

其實駛咁多錢響其他人身上, 話俾佢地知自己有幾幸福, 實在on居!

 
At 27/2/07, Anonymous 匿名 said...

我媽咪話我結婚時要分幾日搞!! 一日親戚... 一日亞爹工事上的朋友... 一日family frds... 一日就自已D frds... 咁就可以日日唔同做法大家玩得開心喇!!!

 
At 27/2/07, Blogger 芒姐 said...

john哥哥:

估唔到開口即中, 咁快就再次o係中環見到你...但因為事出突然, 一時諗唔到應該點稱呼你, 唔記得禮貌地叫聲john哥哥, 亦唔記得親口多謝你同master lo的林峰利是...真係太失禮!

在此再次多謝你們呢份豬年大禮...下次我會做一個更有禮貌o既小朋友...

 
At 27/2/07, Blogger John said...

噢,不用介意,頭先因為約左公司同事食飯,所以唔可以同你傾多幾句,下次撞到你我都會會禮貌地叫你一聲Mon姐的,橫掂大家既辦公地點是咁近的。

請請。

 
At 28/2/07, Blogger Unknown said...

jOhN 哥...
我個人覺得婚宴其實係用黎同人交代...
一方面係話比全世界知"我結婚啦"...
另一方面係做場show...

積極 d 想下都幾好啊...
咪當係自篇自導自演的戲...
自己做男/女主角...
請了一班"林記"...
搞番埸好開心...好難忘的一晚...
(記住唔係個個都有幸可以有這機會呢)

正如返工都好辛苦...
但都要做落去...
this show must go on...haha

 
At 2/3/07, Anonymous 匿名 said...

Hey John! I 100% agree with you about the "wedding show"! I do have the same feeling when I go to banquets...

Although I am not married, a good friend of mine is getting married next year and we have been planning together for a while. Although all these planning are related to those "modern rituals", it draws our group of friends closer together! =)

There is always something good from the worst. =) That's the world that our God has created! Rejoice! =)

 
At 6/3/07, Anonymous 匿名 said...

其實一向有睇開你同你太太的blog, 你寫野真係好攪鬼, 有些都寫出左我既心聲

不過今次我有少少唔認同你既睇法, 婚禮上既遊戲, 我諗一對新人都係想賓客無咁悶...而且結婚第一次攪,可能真係攪得唔好, 但出法點未必係壞呢

前天我去左朋友的婚宴, 感覺十分之好, 圍數不多, 只有10圍, 但氣氛卻很好
新娘子也換了4套衫, 但沒轉髮型, 所以用的時間很少 (我覺得婚宴中新娘換衫都係想自己留下美好的回憶, 這些衫只會著一次吧, 唔計影婚紗相, 咁當然想留下自己靚靚既一面, 將來回憶都好啦, 最好就係佢無再set頭化妝, 所以換衫時間好短, 亦可以多d去同d賓客傾計)
可能佢地圍數不多, 整晚見佢地都好得閒,野佢地就無咩點食嫁啦, 不過成晚都係個場度不停同賓客傾計
玩遊戲時佢地都同賓客一齊玩, 成晚我見大家都係好投入
同桌既係有一半既人都唔識, 但黎得都係一對新人既朋友, 年齡差唔多, 玩下玩下就熟嫁啦
玩遊戲賓客投唔投入, 有時都好睇個mc既

婚宴係麻煩, 不過一世人一次, 就算自己幾唔想, 都要睇下長輩果面嫁, 而且果晚可能都有難忘既回憶呢

而且我偏好聽新人感謝父母果部分, 果部分最睇倒一個人同父母係點既

 
At 7/3/07, Anonymous 匿名 said...

我今年十二月都要結婚,我覺得自己反而冇fantasy, 因為我當擺酒係為了請大家食餐飯 - 比如: 鄧小平賀壽的話都唔會係鄧小平entertain人民啦,為何我地要做馬騮戲呢? 同埋我覺得結婚擺酒, 人地仲興奮過自己, 我自己仲顯得冷淡,我仲有d唔想出朋友gathering..因為唔想答 d FAQs,

 
At 13/3/07, Anonymous 匿名 said...

係喎...中國人係咪市儈丫~
黎一黎又話要俾五百,
唔俾就代表寒酸無誠意又乜又物~
你黎一黎,hug一hug,
親身感受呢份喜悅就已經好足夠啦~

 
At 4/5/07, Blogger Unknown said...

我是帶銀的忠實讀者.
你真的無得頂啊.

你認為一個有意思的婚禮應該係點樣的呢?

 
At 20/3/08, Anonymous 匿名 said...

我非常超級贊成....我非常討厭係接新娘時玩埋d低能遊戲, 係wedding party玩埋d白痴遊戲....
Wedding party應該係溫馨又浪漫的.....

 

發佈留言

<< Home