14 11月 2006

娛樂短打

近排公私兩忙,放工唯一娛樂變成睇電視,點知唔睇尤自可,一睇就把幾火。

《肥田喜事》

三個字:「雷聲大,雨點小」。胡杏兒其實幾有觀眾緣,可惜呢次中空寶囉,皆因呢套所謂重頭劇一來劇情嚴重反智,二來竟然用犯眾憎既老鼠安做男主角,三來搵件一年三百六十五日全天候三百六十度廿四七都自以為自己好靚仔又高大又識彈琴又大隻又有對殺死人既迷人眼睛既高某扮靚仔。大佬丫,高某個款係唔錯,但唔係型得很個隻囉。我起初以為佢因劇情需要至要咁作狀,點知上兩星期睇佢上《15/16》佢都係咁既死款,連企響度拎住支咪都要側側身丁字腳雙手插袋成個瀟灑哥咁既樣,但係又講野講到一舊舊同埋語焉不詳言不及義,唉,港男冠軍喎...

真係笑死我囉

講開TVB,我真係想有番《K-100》,等我可以上去自由講囉。大佬丫,明明已經有首席喜劇泰斗林某同埋本埠播音王子梁某坐陣架啦,而家仲要搞多個節目俾本埠殿堂級笑匠杜某擔大旗。哇,真係笑死人唔使本咩?

明星夢

前陣子響電視精+行家mon姐個blog度睇到以前TVB個位小演員「東東大師」既近況,佢已經由一個老積童星進化成一件MK潮童,唉,睇到都真係幾唏噓咁囉。須知每一行都係你睇我好我睇你好既門面野黎姐,你睇到當下既明星天王天后表面風光,萬人景仰,但我好相信佢地響背後一定有下過苦功至有今日既光景囉,台上一分鐘,台下十年功丫老友。

你班靚仔靚妹自恃有幾分姿色 (拿拿拿,真係幾分架咋,響現今世代各位型男索女都或多或少懂得打扮既情況下,真係十八冇醜婦的) 就成鬼日發埋哂d明星夢,一個二個未學行就先學走。我覺得發夢唔係問題,但重點係你有冇實現夢想既實際行徑,套句台灣政界既述語,即係你既「執行力」有幾高?當你發你既春秋大夢時,又有冇同時擬訂具體既行進計劃?有冇咩短期、中期同長期目標?只說不做有幾難,週不時都響網上見唔少呢d講就天下無敵做就無心無力見埋真人就只覺佢不自量力既傻仔傻女出沒,但又有幾多可以講得出做得到 (或者起碼認真地嘗試去做)?前排我睇番TVB收費電視既《無線大寶藏》,有兩集係播番TVB既一哥一姐們以前做新人時既訪問或者片段,好多你今日見到大有成就既明星,其實入行前都真係對戲劇工作有濃厚興趣,讀書時有參加劇社既活動,甚至有部份會度埋劇本做埋導演,入到藝訓班後學習主動之餘,又肯虛心受教,尊師重道,到你畢業後又要做好多年路人甲乙丙至熬出頭來,機會得來不易。單憑一顆虛榮心,我唔相信佢地可以撐得咁耐。

或者你會話,你條老餅駛唔駛咁認真丫,我都係諗住唱下歌玩下姐,但娛樂圈呢口飯根本就唔係想像中咁易食,皆因呢行既可預期性太低,實在有太多太多你無法控制既外在因素決定你能否一夜成名,君不見好多有外型有內涵有食力既藝人撈足三十年都只係梅菜一條,反而有d你睇落去就覺唔順眼聲大大冇貨賣既茂利可以長做長有?答案點解?咪就係冇得解囉。此外,呢行人際關係同交際手腕好重要,但偏偏呢樣野就好講每個人既際遇同彩數,唔係你話你好勤力好有心就搞得掂囉。仲有丫,你又有冇諗過假若你真係咁好彩俾你紅到,你又會私隱盡失毫無自由可言,一舉一動都有本埠傳媒同師奶兵團日日同你做道德評估,你又頂唔頂得住呢d活在放大鏡下既日子?

所以,響發明星夢之前,務請各年青人三思,三思。

3 Comments:

At 15/11/06, Blogger Esaltato said...

如果有專業能力/個人之處, 駛唔駛做明星呢? 發明星夢0個班好明顯就係一無是既人。打開電視, 見到吳卓羲唱歌唔駛好聽, 拍劇唔駛好戲, 性格唔駛端正, 連老本行跳舞都比林峰差既時候, 個個都會覺得做明星原來就係咁易。

你講一講,忽然好掛住陳妙瑛。我覺得佢好成功,又靚。

-->其實只係路過, 不過一定會追看你個blog :)

 
At 16/11/06, Anonymous 匿名 said...

"一年三百六十五日全天候三百六十度廿四七都自以為自己好靚仔又高大又識彈琴又大隻又有對殺死人既迷人眼睛既高某扮靚仔。"

講得好呀! 查實我唔覺得佢有幾型, 大把咖哩啡好樣過佢啦! 佢個頭又細個口又大, 除左對眼唔太似之外, 佢個樣至少有八成似o個個撈左十幾年 + 改埋名都紅唔起o既陳建穎o羅! 見到佢o係15/16 o既白痴 + 廢柴表現, 真係好想兜巴星佢一o野!

 
At 21/11/06, Anonymous 匿名 said...

big john兄, 我都好想有返"自由講"呀~!

君不見今年所謂"走在最前"的台慶, 亦如肥田般"雷聲大‧雨點小",仲要之前日日播出什麼"走在台慶前"。高潮頒獎位拆開晒做、藝員抽獎派銀大縮水無車無樓都算數.....最睇唔過眼節目得o個d d 搞笑度但無以前精彩高難度,只有最紅最老輩份最搞笑o個幾位男男女女出黎行左幾步~!

以往全台上上下下出心出力的節目多羅羅、氣氛和感染打左個5折!!

真係要嗌聲:「毛線39週年‧走到無電」

07節目劇集預告,又印證一幕幕翻炒又翻炒、低質素、重覆人臉的製作...(少部份長劇仍可能有些看頭)。而40週年台慶"我一定到"一早打鑼打鼓賣定晒預告!

就等我地睇o下毛記會不會o黎個"苦"盡甘來吧.

 

發佈留言

<< Home