09 10月 2006

致鄭欣宜小姐

Dearest Joyce,

How are you I'm fine thank you.

當我last week睇住TV食dinner既時候,我suddenly notice到你好enjoy咁去拍你既latest MV。Wow!你跟住rhythm起勢twist your body個個樣真係好wild好charm,簡直將蔡依琳都比下去,你至係the genuine dancing queen囉。To be honest,我真係完全expect唔到你雖然只係in your teenage,但原來係好有heart去入娛樂圈囉。你last year從Canada返黎Hong Kong個陣,join左修身堂個減肥programme後成個人真係slim up左好多囉,出黎個effect好fresh丫,令到我好鬼impressed呢。

And then我又見你到響TV度扮Snow White喎,響Disney門口同七個小矮人dancing個part真係俾到我一種好princess既feeling囉,我仲有睇埋你專登飛去Japan拍個個MV「想飛」架,你既voice好有自己既style,especially從你以前成日唱English songs當中,我真係feel到你既accent同pronunciation好western囉,I think你其實好有talent to be a superstar囉,which is「可愛教主」囉,楊丞琳?你叫佢save啦,點同你compare喎。

但係呢,I really don't understand why咁多人都咁hate you囉,又話你扮Snow White好disgusting同埋太過artificial影衰哂princess既image,又話你kiss「賣飛佛」搞到人地好embarrassing,仲搞到廣管局接到破哂record既complaints話睇完你既performance之後feel not comfortable添。Oh! Jesus Christ! 佢地真係exaggerate too much囉,picky到死丫d人,我話丫,佢地jealous你有個咁好既mammy幫你fight到好多exposure就真。Real gold didn't afraid of fire,我一定會十卜你架,add oil丫!

Joyce,I know you're a good girl。我appreciate你有著一份好strong既determination同confidence去殺入娛樂圈,唔係咩?你give up響Canada既study,連university都唔讀就一個人came back to Hong Kong喎。但係你at the same time都要understand而家你mammy既病其實都幾serious架,所以in the future你好可能要spend好多time去look after佢囉。I mean就算你幾tough都好,你要孝順mammy就總要give up一d野架啦,係咪?俗語都有話啦,"Have duck must have suck"嘛。所以你都係暫時stop左你既jobs先,好好地look after你mammy until佢recover哂先再handle入行既事啦,ok?Trust me no die的。

Regards,

John

30 Comments:

At 9/10/06, Anonymous 匿名 said...

John,

Your article really kills me! I love it!

我諗肥肥將會被激死rather than 病死,個女書又唔讀,返來香港又唔探病,死去拍MV, 仲掛住戴副死人烏蠅黑超去接受訪問! Holy Sxit!!!

 
At 9/10/06, Anonymous 匿名 said...

見你咁喜歡鄭小姐,唔好話做讀者既唔益你呀!等你可以睇完又睇,睇完再睇!XDD

http://www.youtube.com/watch?v=GQxkdQun8Yc

另外我想講既係,有時D野無辦法既,今日唔知聽日事,肥姐身體唔好嘛!如果無左肥姐既「支持」,娛樂圈既路可能會變得崎嶇,所以要盡地一煲啦!趕D就趕D啦!

 
At 9/10/06, Anonymous 匿名 said...

十port U~
我係MY日記LINK了你的POST,你MIND唔MIND?
IF介意PLS話我KNOW~

 
At 10/10/06, Anonymous 匿名 said...

我反而唔太同意cc既講法, 肥姐好多年前都帶欣宜出黎唱歌登台, 又唱兒歌又剩; 如果話欣宜自少就發明星夢, 呢個夢都係佢媽媽一手做成

但係john哥講開滴蠟黎搵欣宜做白雪公主呢單野我都好有疑問, 點解班鬼佬會俾佢呢? 佢地唔多唔少都知道欣宜響香港有幾大影響力呀喎.....以我所知, 滴蠟黎既卡通片廣東話對白都要交俾佢地公司檢查...唔通鬼佬眼中東方人既美女係呢個type? 咦? 咁我咪可以同鬼佬做死一世好兄弟? 因為永遠唔會爭女嘛

 
At 10/10/06, Anonymous 匿名 said...

damn~!this is funny!!!Have duck must have suck, trust me no die~!!haha!!

 
At 10/10/06, Anonymous 匿名 said...

哈哈,笑死我~!~絕呀!

 
At 10/10/06, Anonymous 匿名 said...

laugh my head off!!! really cannot bear her English+Chinese languages anymore...either speak in full english or full chinese. just dislike people pretending they are sooo westernized and always integrating english into cantonese.

she's really a SUCKING DUCK! lol

 
At 10/10/06, Anonymous 匿名 said...

我只可以講句...大朋友, 我愛你~

 
At 11/10/06, Anonymous 匿名 said...

hahaha! You are so Funny. I really appreciate this entry.
well, Joyce should take care her mum rather than show off or take MV.
er...
I am so worry abt fei fei!

 
At 11/10/06, Anonymous 匿名 said...

I like this post.
Laugh me to death!!!
Actually I like Joyce's voice, I think she really has the talent in singing. (Given that she has such a big body, to be fair, there must be sth gd to her.)I just hate her style. I dun think the song requires such a twist of body lor. It's so unnatural.
Also her pretended westernize speaking style (always 'ya ya ya') really makes me sick.

 
At 11/10/06, Anonymous 匿名 said...

haha...好好笑
她在外國被westernized哂,其實平心而論,她把聲也挺特別,唱得也不差,有心發展應也可以的,但不是呢個非常時期。本來香港還有些欣賞她堅持自我的人,但,我想,有絲毫良心的也會鄙視她在肥姐病重時還走出來拍mv。
今次真是爭她不落

 
At 12/10/06, Blogger  said...

wahahhaa~ oh my goodness Mr. John, your use of Chin-glish is really 神乎其技. 好厲害!!!
非常切合你的audience的需要 -- 飄洋過海讀番書的欣宜小姐 :P

one thing though, i dun think people should despise her that way. it's unfair and simply cruel. there are a lot more people (particularly those so-called "artists") who live their lives just to show off. why should we pin-point on this particular person for how she expresses herself?

and imagine you yourself is Yan Yee, can u take all the negative criticisms (with or without ground) accumulated all these years?

 
At 12/10/06, Anonymous 匿名 said...

真係愛死你呢封信,信入面所講的亦係我想對欣宜所講的說話 !!
john 表哥...今次真係唔可以唔俾十個勁你呀 !!

 
At 12/10/06, Anonymous 匿名 said...

但係有另一些意見話其實欣宜走出來拍mv係因為想比肥肥睇到佢好努力,希望佢唔駛擔心...

呢個解釋都接受到o既, 你睇電視劇都見好多絕症主角為左唔想身邊o既人擔心,會扮無事, 咁調轉黎講, 身邊o既人都會想正常地過生活,希望病人唔好擔心。

PS 我想link你依篇文,因為寫得好好笑 :)

 
At 12/10/06, Anonymous 匿名 said...

john~實在係笑死人喇~哈哈哈

 
At 13/10/06, Anonymous 匿名 said...

Dearest John,

How do you do I'm pretty good you're welcome.

呀Oh, for God's sake I realised 約翰你真係我true friend ! 個MV入面我好努力咁shake my body 係想証明比everybody 我減肥後冇白費..... 我比忽周take my ugly shot又點! I am able to 控制 my weight very well ! 我要同關心我既人講我唔係修身堂既miracle, juz a normal girl only !

You know, 約翰,我真心believe你係關心我mammy。你not like others juz want to 抽我水羅著數... oh sorry, 我 vulgar左少少,因為media 成日attrack my family。 我唔明白點解呀gillian 比人偷拍到就有咁多支持,How about my mom? 佢地點解唔支持我同mammy? Where is Jacky Chan? 好彩有志偉uncle同學友哥哥幫手....唔係我都唔知點fix it。

約翰仔, 我其實know who you are,之從上次你怕怕地羞同我拿修身前既簽名相開始,I know I have to do sth for you !! 我簽名o個時我daddy 秋官都向處, 佢仲remind me 對fans 好d, 於是我向簽名相上面畫左兩個心心,你remember that right?

Anyway, 你唔洗worried,俗話說no pain no gain,我會add oil!

仲有,張玉珊姐姐話John你形象好適合做我下一隻Music Video 男主角喎,我幾buy 個idea 你咪可以同我together 修身o羅 !

我約定你, my died hard fan!

Best Regards,
鄭小姐上

 
At 15/10/06, Anonymous 匿名 said...

我覺得...可能係肥姐希望欣宜咁做,或者欣宜都想有D成就俾臥病在床既媽咪睇,

肥姐話:「肥咁又點。」始終唔想欣宜俾其他人睇低。

其實撇開八卦新聞而論,我幾欣賞欣宜既歌聲。

 
At 15/10/06, Anonymous 匿名 said...

Re: "匿名者提到 - laugh my head off!!! really cannot bear her English+Chinese languages anymore...either speak in full english or full chinese. just dislike people pretending they are sooo westernized and always integrating english into cantonese."

咁如果真係要佢用全英語表達都唔會難到佢o既, 佢的確係讀番書大o架喎, 佢真係o係外國大o架喎, 你又點可以話佢"pretending they are sooo westernized"呢?

至於"always integrating english into cantonese", 老實講, 到佢真係句句都用晒全英語時, d人咪又一樣會話佢扮晒o野! 難道閣下真係未試過"integrating english into cantonese"咩? 你試o下同自己做個測試, 睇o下自己係咪可以完全做到"不會中英夾雜"先話人啦!

 
At 15/10/06, Anonymous 匿名 said...

after see circle ur entry, ngo real hai laugh die jor lor, yanyi hai yau talent ge, but ngo think she real hai ho ghost die pretend lor~ kui gol D mic called "affectation" lor... ng ji hai ng hai all "came back from overseas" dou hai gum ge le? mayb kui feel duc herself hai gwai mui jai la~~ by the way anyway nevertheless i think she is OK to stay in the entertainment industry ge, kui gum like show off, her parents and gol D "uncle auntie" must lie their bodies support her la~ should be mo problem la~

 
At 16/10/06, Anonymous 匿名 said...

老實說,我覺得欣宜的歌聲很不錯,我很欣賞,只是她的形象不太適合她現在的年紀而巳...

 
At 16/10/06, Anonymous 匿名 said...

John,

你篇野好正...XD

仲有恭喜你同小銀10年呀
我同我老公10月14都11年啦
hehe

 
At 17/10/06, Anonymous 匿名 said...

竟然在這裡看到這文章,更想不到是閣下的大作。
在某論壇看到,覺得很有趣,還另加上導讀教大家怎樣讀這文章。

我沒有找這篇文章的心,而我亦只是透過一個長期瀏覽的網站的一個長期連結到來的。但兜兜轉轉的重遇此文,好不巧合。

 
At 19/10/06, Anonymous 匿名 said...

To 飛,

我好想知響邊個論壇有埋導讀咁抵死喎, 可唔可以分享下條link俾我開下眼界?

 
At 21/10/06, Anonymous 匿名 said...

我真係服o左你﹗好正呀...唔知幾時會俾生果亂報post上去報紙道呢? ^+++^b
希望你寫多D呢D post

 
At 22/10/06, Anonymous 匿名 said...

another good one!

I think I talk like that.... *embarrassed*

but I think Joyce's voice is good!!! (maybe not this song, but her songs online)

Irresistable
http://www.youtube.com/watch?v=Q1pJhW8XaWI

Aint coming back
http://www.youtube.com/watch?v=aBhaOF4hV_0

 
At 3/11/06, Anonymous 匿名 said...

我唔明,欣宜唱歌跳舞賣廣告做白雪公主有咩問題?
肥又點?
唔靚又點?
咁樣就係比人睇唔起?

我覺得佢把聲真係唔錯

人人都可以揀佢自已條路

人地唔受佢個套係佢ge事,

一個肥D ge女仔比人咁諷刺就唔係欣宜一個人ge事

 
At 17/11/06, Anonymous 匿名 said...

to wing 小姐,我地唔係針對佢肥,係針對佢d attitude。你唔使對號入座喎!

 
At 9/12/06, Anonymous 匿名 said...

哈哈哈,真係笑到我噴個肺出黎呀!

你真係send俾佢先好呀。

 
At 13/2/07, Anonymous 匿名 said...

Oh my gosh! Do you normally speaks like that? Non-Chinese, Non-English.... It really KILLS me~!!!

 
At 26/5/07, Anonymous 匿名 said...

大朋友的文章以及名句 Have duck must have suck 已成網絡經典 :

http://evchk.wikia.com/wiki/Have_duck_must_have_suck

http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=758114

 

發佈留言

<< Home