17 10月 2006

三個字:「高收視,冇難度」

前幾日睇娛樂版,知道TVB現正趕拍2007年度既節目巡禮。近年本埠電視製作成日俾人批評話冇新意又冇深度,所以我攪盡腦汁幫TVB度左三個節目,如果成事開拍播出,TVB收視保證晚晚過40點,到時警務處處長利孝和夫人仲唔開心到痺?

以下排名不分先後:

《志雲週記》

成日睇TVB都總係見到陳總經理志雲先生一唔係好溫文地響飯局裡頭同d嘉賓有講有笑,就係好緊湊地率領全港藝人向本埠劣質傳媒嗆聲說不,上星期仲見到佢去九公睇個個難民生活體驗營添。既然TVB認為咱們咁有興趣晚晚留意陳總經理既一舉一動,倒不如就整個《志雲週記》節目,每周闢半粒鐘出黎俾伶牙俐齒既陳總經理滿足一下上鏡慾,點醒下我等頑劣後輩,如果反應良好,TVB更可考慮將呢個節目改為《志雲日記》,甚至《志雲24/7》,讓廣大觀眾都能夠每分每秒緊貼陳總經理,掂丫。

《笑話教室》

呢個節目既主持人加大腦加幕後策劃加度橋都係林曉峰,肯定不作他人選。林先生身為TVB既首席喜劇泰斗,幽默感豐富,響節目裡面佢唔單只會教大家點樣創作自以為好笑既笑話,佢更會粉墨登場身體力行地教廣大觀眾如何講唔好笑既笑話,呢度至係賣點嘛。特別本埠部份女子經常批評此地充滿毒男,林先生更加要落力地以自身經驗,點化呢班溝唔到女既可憐蟲如何憑口技奪得美人歸,就好似佢自己能夠響短時間內拋棄糟糠後立即與TVB三線藝人康某行埋仲要幾年內連"beep"兩粒一樣。至於嘉賓方面,我強烈建議TVB可以搵本埠最受年青人歡迎既電台既DJ梁某及某風趣二人組合做助手,當然最尾一集就要搵電影電台雙棲動物杜某壓軸至夠派頭。

《TVB Lanyum Eleven》("懶音十一人")



相信好多人都會聽過《Winning Eleven》("勝利十一人") 足球遊戲系列,所以TVB大可照辦煮碗,來個《TVB Lanyum Eleven》("懶音十一人") 遊戲節目。遊戲玩法好簡單,TVB首先揀十零件滿口懶音既女藝員 (梗係女藝員啦,你話《美女廚房》好睇d定係《美男廚房》好睇d先?) ,然後安排佢地持續參加發音改造班,每集由觀眾用「匯應公」投票"西"走最有進步個件,最後留底個件就會得到TVB「懶音一姐」既美譽,戰況肯定殘酷過《殘酷一叮》。我當然唔會齋talking (我係咪好潮?),以下就係我提供既建議陣容 (見圖):

門將:林漪琪
自八十年代開始已滿口懶音,經驗老到,冷靜穩健

左後衛:唐詩詠
新晉年青球員,身型稍嫌細粒,但懶音程度搭夠

右後衛:姚子羚
同為新晉球員,身型亦較瘦削,都係懶音程度搭夠

中堅:蔡少芬
有身高夠經驗,懶音程度近年漸有改善,相信好快會離隊他投

中堅:林莉
球隊新丁,年青有身高,懶音程度屬恐怖

防守中場:梅小惠
征戰沙場多年,大山婆身型打防中最fit,懶音加馬嘯係佢既必殺技

進攻中場:郭可盈
懶音程度偏高,據聞性格唔好惹,踢中場鎖匙人俾波肯定夠哂陰毒

左翼、右翼:周汶錡、周麗淇
呢對姊妹花快翼身價不菲,佢地合作駛出既「一飛衝天懶音射球」更聞名全球,一眾球迷置身其中,有如盡享雙聲道懶音裝置,好爽丫

前鋒:陳彥行
懶音指數屬極高,多年來入球無數

前鋒:黃紀瑩
球隊另一多產射手,自十來歲出道懶音指數長期處於高位,穩佔球隊正選席位

後備一:李珊珊
名震天下既高大柱躉式中鋒,其撞死馬打法殺傷力極強,懶音指數極高,可惜近年處半退休狀態,惟有下半場至放佢落場搏殺

後備二:宋芝齡
來自韓國既外援,佢韓文算流利,國語算OK,但廣東話懶音指數卻呈日益攀升之勢,而且佢成日都要飛去韓國訪問阿Rain,故只暫列後備

11 Comments:

At 18/10/06, Anonymous 匿名 said...

好鍾意你呢篇最新搞笑之作!!! 佩服!!!

 
At 18/10/06, Anonymous 匿名 said...

我忍左蔡少芬好耐架喇! 但你唔講, 我都唔記得左仲有個李珊珊~

 
At 19/10/06, Blogger 芒姐 said...

哈哈! 呢篇超讚…尤其係《TVB Lanyum Eleven》…超抵死!

黃紀瑩同陳彥行呢對“k100懶音孖寶”真係懶音屆o既台柱, 地位多年不變! 你提出o既十幾位隊員都確係有代表性…我仲強烈要求加入埋m.c. chan (陳敏之) 同佢個好姊妹c.w. li (李彩華) [不過唔知佢屬唔屬於tvb?], 仲有呢期熱爆o既“麵嫂”k.w. mong (蒙嘉慧)…如果有男隊員, 必定唔少得“麵嫂”個好兄弟l.y. lai(黎諾懿)同埋同屬“四葉草型男”行列o既s.k. szeto (司徒瑞祈)!

我忍o左佢o地好耐…!

 
At 19/10/06, Anonymous 匿名 said...

我好恨睇TVB Lanyum Eleven,
聽落都真係可以實行到喎,對女藝員本身都有好處丫,我建議JOHN哥寄份計劃書俾TVB,如果可以開拍,實在係觀眾之福

 
At 20/10/06, Anonymous 匿名 said...

無錯,呢篇確係好文章。等我都要現身支持下。
而家無記咪有個節目講「正」字既,裡面既徐淑敏都係「懶音」後起之秀,既然教得「正字」,不如開大d,叫佢地示範埋d 懶音啦,真係人都癲。

 
At 22/10/06, Anonymous 匿名 said...

u r hilarious!

and agree with the 11 ppl!! are there more though???

and i think your program idea will work!

 
At 24/10/06, Anonymous 匿名 said...

我怕tvb的懶音大軍太人強馬壯,可能要分女子隊a隊、女子隊b隊、青年軍及男子隊,才能讓各人有一展所長的機會。
芒妹的要求實屬難能可貴,務請加入她提及的有實力隊員,令隊伍戰鬥力即時倍增。

 
At 24/10/06, Anonymous 匿名 said...

哈哈哈, 你呢篇好得呀, 好搞笑~ 我都鍾意懶音eleven 條橋, 我覺得真係work 喎! 呵呵, 有個咁gei 節目, 我一定會捧場!!

 
At 4/11/06, Anonymous 匿名 said...

I like monjei's suggestions~ haha

 
At 10/11/06, Blogger 意大利粉紅 said...

她們是痴利根,不是懶音!

 
At 13/3/07, Anonymous 匿名 said...

我真係忍左周汶琦好耐~

 

發佈留言

<< Home