22 11月 2006

納米豪宅?

本來想寫另一個題目,不過hold住先,因為呢幾日睇電視同報紙,見到本埠某地產發展商鋪天蓋地既樓盤廣告,標榜其新盤住客可盡享「納米海濱貴豪生活」喎。

據我呢個科學白痴既理解,「納米」者,即係一米既十億份之一 (唔好問我有幾多個零,我數學程度只有小學六年級,總之係好微細啦),乃一度量單位而已,本質上同毫米或者厘米冇分別,咁點解呢個新盤又可以叫做「納米」呢?我諗左幾日,可能班宣傳大員有以下既弦外之音:

  • 呢個新盤既單位大小,只係好似「納米」呢個概念一樣咁纖細;
  • 呢個新盤既單位大小,全部係以「納米」黎做量度單位,令一眾買家買樓時自我感覺良好,可以大大聲同人講哇你睇我個單位既實用面積有成xxx,000,000,000,000.... 納米咁大丫有咁多個零頭我住既唔係豪宅係咩丫;
  • 呢個新盤既單位,可以望到只能用「納米」黎做量度單位至計得掂既「海濱」景色;
  • 呢個新盤既住客,雖然可以過住「海濱貴豪生活」,但呢種咁中產咁優雅既生活原來只屬「納米」式,即係人地d大戶人家個個星期環遊全世界去唔同既「高而富」球場落場打番十八個洞既同時,呢個盤既住客就只能去個d處於鬧市既所謂golf club (唔係「高級」),對住幅空地係咁開波開足兩粒鐘跟住同人講喂我成日都去打「高而富」球的唔係貴豪係咩丫,又或者係人地d大戶人家每年飛去法國波爾多既私人酒莊品酒同大宴親朋既同時,呢個盤既住客就只能落樓下既百佳 (你放心一定唔會有惠康的) 買支唔知邊度出產既紅酒跟住仲要為左易入口少少所以溝埋可樂一齊飲又同人講喂我而家飲wine丫唔係貴豪係咩丫;或者
  • 呢個新盤既住客全部都係「納米」一族,即係每個月既人工好「納米」,每個月份糧供埋樓之後就變得更加「納米」。

究竟下次本埠既地產商賣新盤時,仲可以用咩噱頭呢?

6 Comments:

At 22/11/06, Anonymous 匿名 said...

係唔係近排ipod nano hit得滯呀??

 
At 23/11/06, Anonymous 匿名 said...

現在甚麼都"納米"。情況好似"原子"甘,原子彈,原子筆,原子褲,原子惠。

 
At 25/11/06, Anonymous 匿名 said...

我只係覺得呢個所謂噱頭十分之無sence!!!
納米可以話係現今科學上最細ge一個單位,如果阿李生的豪宅係納米式的話,係唔係講到明呢d係縮水豪宅???實在令人費解!
佢用得呢個噱頭,係唔係當佢地賣樓ge客仔,即係我地呢,係白痴?定係無讀過書呢?????

 
At 28/11/06, Anonymous 匿名 said...

納米可以話係現今科學上最細ge一個單位
<-- there's a lot of smaller units........

pico is 10-3 smaller than nano and there's more.

 
At 5/12/06, Anonymous 匿名 said...

查實係大廈用左唔知咩納米技術去造,令整個屋園都可以防菌~

 
At 5/12/06, Anonymous 匿名 said...

防菌呢招也幾好笑wor
是咪第日在牆上驗到有菌有得賠先?

 

發佈留言

<< Home