10 4月 2007

足球筆記 (5)

20070408 - 千葉 4 橫濱FC 0

再一次完敗,今季5仗失左14球,究竟我地上季引以為傲既鐵壁防守去左邊度?高木監督既「老人戰隊」體力問題陸續浮現,40歲既三浦叔叔當然唔在講,山口素弘小村德男等主將亦只能踢一場休一場,前線希望久保龍彥又受傷患困擾,搞到前鋒位根本唔夠人用,整體後備力量又薄弱,高木監督今日終於放話,希望再一次從失意軍人中執到寶,唉,早知當初,點解上季季尾要放棄吉武剛同北村知隆兩個中前場球員?

標籤:

5 Comments:

At 11/4/07, Anonymous 匿名 said...

Even I don't know J-league a lot... Just want to say something to support your posting....

 
At 11/4/07, Anonymous 匿名 said...

HIHI~
我o係日本過關果陣見倒你地呀~
不過唔敢叫你同小銀呢....
唔知我係咪同你地都係同一架機呢?

 
At 11/4/07, Anonymous 匿名 said...

眼見你的足球筆記0 comment....
實在唔忍心....
仲未找到知音嗎??
雖然我對足球一d認識都無...
不過我都會支持你...
唔好因為0 comment而唔打....知音會出現的...

 
At 11/4/07, Blogger John said...

噢,各位老友,感謝你地既鼓勵。其實寫得橫濱FC都預左知音不多,自得其樂實情也不錯。

請請。

 
At 12/4/07, Anonymous 匿名 said...

Hi, 你好
我與我女朋友都係同你地同一日去日本,同一日返香港,仲係過關、歌舞技町、回港班機(你倆換位哩)見到你地。
見到你寫的足球筆記...無辦法啦,FC唔再係大球會,有三浦知良都無用,希望下場會踢好d、贏波,你可以係「足球筆記」到報喜啦!
我今次去日本都有睇J-league,不過係盃賽,橫濱水手對清水心跳,好好氣紛,你睇o個幾場有氣紛嗎?我係由有J-league開始已鍾意大阪松下、櫻花、橫濱水手,飛翼(即係你而家鍾意既橫濱FC),係喎,你好似有FC波衫,咁有無買FC練波衫、衛衣呀?
仲有希望你多d知音出現啦

 

發佈留言

<< Home