15 3月 2007

短評TVB「312」新陣

2000《同事三分親》

宣傳擺明賣三個女角:金燕玲乃好戲之人眾所周知,關詠荷亦屬觀眾緣高企之收視保證,兩者均極為吸引,惟獨剩餘個位江欣燕就真係令我難以接受,其實佢搞笑真係幾好的,從以前扮梅姊到Maria再到扮羊嫂都曾經令小時候既我捧腹大笑,但近期唔知TVB邊條茂利幫佢度左個「娛樂圈大家姐」既花朵。哇哇哇,大家姐?唔係丫嘛,江欣燕做左咁多年電視充其量只算得上係二三線插科打諢式藝員,幾時輪到佢去到大家姐呢個級數先?況且佢而家響《同事三分親》既冷酷型事業女性造型又不算討好,我覺得搵如妃娘娘做就差唔多,搵江欣燕?一大敗筆也,恐怕佢會拖累套劇既成績。仲有丫,神棍就話呃你十年八年,我而家就扮下預言家:蔣志光同苑瓊丹子好快會歸隊,處境劇冇佢地邊成事丫。

2030《亂世佳人》

胡幸而有愛繼續苦情,尚可一看,但可唔可以唔好搵賣飛佛做主角?

2130《寫意人生》

好憎黎姿,成日扮出一副戰鬥格,扮純情說服力好低,而且佢既演技真係咁多年都冇進步過,好悶,打死都唔睇。

2230《向世界出發》

拿拿拿,呢壇野扮明就係陳總經理志雲先生既重頭企劃 (雖然有偷三五台《從香港出發》橋之嫌,但我又真係唔想睇陳啟泰一個人帶我地環遊世界) 所以我寄予厚望的,特別係一d有經歷既藝人,好似阿燦曾志偉同蔡蔡芬呢幾集應該非常吸引,但係打靶仔同梁好勝個兩集就打死都唔睇。

2300《光影留情》

好好睇,因為舊香港既一切事物都係我既至愛,TVB善用自家龐大資料庫既例子之一。

標籤:

7 Comments:

At 15/3/07, Anonymous 匿名 said...

八點檔轉去收費電視生活台睇我偶像黃子華〔男親女愛〕好過啦!

睇完八點半順勢在梳發不小心訓著,人生一大享受也!哇哈~

 
At 16/3/07, Anonymous 匿名 said...

梁好勝雖然好勝
但作為一個女人
為一個男人花了七年黃金青春
到頭來愛情事業兩邊輸
後來男的另結新歡
梁好勝受不住刺激放縱自己另結外籍男友
但任何人都看得出那是因為傷得太深
所以自我麻醉

可能你會話一切都是她自己拿來來
不過在愛情的世界裏
投入了
就身不由己

要知道,不是每一個愛情故事都是童話…

 
At 16/3/07, Anonymous 匿名 said...

我好同意情傷的講法~

所以.我並不討厭梁~

反而你看看那個伊麵又再有"新歡"了~~

無記最好看的是"向世界出發"吧!

我也期待芬芬那幾集呢!

 
At 18/3/07, Blogger Esaltato said...

係囉, 點解從來唔會話伊麵花心賤男人,反而會話梁好勝狐狸精抵死呢? 咁而家又唔會話阿蒙蒙慧係狐狸精既? 傳媒好偏心。

 
At 20/3/07, Anonymous 匿名 said...

哈哈...我幾認同你...我都好唔鐘意黎小紅同啦吳生

黎姿d戲除左識提高聲線同睜大雙眼講野之外
佢仲有D咩作為?

賣飛佛...眼大無神又肥滕滕
仲要好似孔生咁CAN'T DANCE CAN'T SING 再加多樣CAN'T ACT..
真係好唔想見到佢係部電視出現囉
點解可以比人力捧架?

 
At 10/4/07, Anonymous 匿名 said...

江欣燕雖然就真係似足二打六,但我認為佢觀眾緣都幾不錯喎! 至少係我周圍都有唔少為睇佢而睇同事三分親人

黎姿亦都係我最憎,擺出戰鬥格個樣想俾人打唔緊要,
時時認為自已係大阿姐就真係好唔掂當,難為如妃娘娘有好戲有抱負有深度都唔獲無記力捧.\_/. 可惡也

 
At 11/4/07, Anonymous 匿名 said...

點解要話Gigi好勝?
對於Gigi同Ekin之間ge事, 對於Gigi, 大家知道有幾多?
從可得知?
用好勝黎形容Gigi ge, 全部都係八卦雜誌
亦都有傳媒乘機跟住一齊誣蔑佢
點解會有人信?
已經唔係話讀者/觀眾ge眼睛雪唔雪亮ge問題啦
因為傳媒ge報導都係錯的, 虛構的。
Gigi真係有外籍男友嗎?
傳媒話係, 大家就諗都冇諗過, 一齊覺得係?
傳媒將Gigi ge「堅強」, 寫成「好勝」
於是Gigi表現得更堅強,
然後傳媒把Gigi寫得更好勝。
大家憑d乜野覺得Gigi好勝??
就憑雜誌上見到ge?
如果傳媒一開始就將Gigi寫成受害者, 楚楚可憐
Ekin係陳世美, 蒙嘉慧係第3者
大家會仍然用好勝黎形容Gigi嗎?
---
霆鋒, 人誰無過?
佢似乎表現得串、懶型、不孝
單憑這些就了解他?
---
唔喜歡一個人唔緊要,
對這個人冇好感唔緊要,
唔願意俾機會自己了解呢個人唔緊要
但點解要誣陷佢, 用言語傷害佢?
冇嘗試認識佢, 冇機會認識佢
又何必要傷害一個不相識ge人?
---
我自知力量微不足道
未必能改變大家ge想法
只是...
希望大家, 包括本人, 都曾經有過反思

 

發佈留言

<< Home