10 4月 2007

足球筆記 (4)

20070331 - 大宮 1 清水 2

今次日本遊睇既第一場波。大宮一向都缺乏個別突出既球員,所以比較著重打整體戰,但今場表演明顯不及客軍,對方一對箭頭Fernandinho同西澤明訓多次製造威脅,後防高佬高木和道夠穩陣,抵贏。睇落大宮既攻勢非常薄弱,前面吉原宏太早已成過氣既街霸,如果搞唔掂進攻,大宮睇怕都會同我地一樣要護級了。

20070401 - 橫濱FC 1 名古屋 2

噢,久違了的聖地啊,我回來了,但好可惜要親眼睇住我地先入一粒但四分鐘內連輸兩粒,唉。今場平心而論我地整體發揮不俗,高木監督近幾場針對我地欠缺攻力既弱點改打4-4-2,前面用Silva同難波宏明為球隊帶來活力:前者勤於走動,後者亦有把握能力,而後防老將小村德男今場睇實對手高大鬼頭Johnsen亦好稱職,今場問題係出響兩閘位,和田拓三同小野會吉有時谷得太前,遇著對方打反擊就麻煩,加上上季表現一流既門將菅野孝憲輸壞第二球,我地亦只能由贏變敗。話時話,自愛上橫濱FC以來,我有幸入場親眼觀看比賽既戰績係1和2負,究竟我幾時至能夠目睹我地獲得勝利既一刻呢?

標籤:

3 Comments:

At 12/4/07, Anonymous 匿名 said...

Hi, 你好
我與我女朋友都係同你地同一日去日本,同一日返香港,仲係過關、歌舞技町、回港班機(你倆換位哩)見到你地。
見到你寫的足球筆記...無辦法啦,FC唔再係大球會,有三浦知良都無用,希望下場會踢好d、贏波,你可以係足球筆記到報喜啦!
我今次去日本都有睇J-league,不過係盃賽,橫濱水手對清水心跳,好好氣紛,你睇o個幾場有氣紛嗎?我係由有J-league開始已鍾意大阪松下、櫻花、橫濱水手,飛翼(即係你而家鍾意既橫濱FC),係喎,你好似有FC波衫,咁有無買FC練波衫、衛衣呀?
仲有希望你多d知音出現啦

 
At 12/4/07, Blogger John said...

噢,去到東瀛都有老友記,真係犀利到痺。

大宮個場氣氛普通,因為我地比較遲入場,搵唔到主隊企位,只能夠坐到主隊龍門後既邊邊位置,同埋個人天氣好凍好大風,對主隊大宮又唔係好有感情,所以整體不過不失啦,就當係我既J-League縱斷之旅既其中一站。

至於我地主場個場就梗係氣氛一流,我地晨早入場,一擲萬金(當然係日本紙啦)購入各式波衫同書本,之後搵到好位企足全場同自己友一齊唱歌應援,雖然天氣有點熱,但真係好難忘。

我今次都有睇到清水既演出,佢地個班新仔質素認真唔錯,來日將成大器。至於你喜歡既大阪櫻花我三年前都有幸入場睇過佢地對千葉既聯賽,仲記得當年踢到曉飛既大久保嘉人大演帽子戲法,但一切已成過去了。

最後,有你呢位知音出現,已教我樂上半天,還望以後繼續捧場。

請請。

 
At 13/4/07, Anonymous 匿名 said...

我個日早個半鐘入場,同橫濱自己友一齊唱歌、一齊跳,不過個日凍到癡肺,好彩有位日本既好好先生借左張橫濱毯俾我女朋友取暖兼攞黎打戲。下次有機會我想去睇大阪松下,始終我最鍾意都係松下。
我想問你都係上網買波飛嗎?

 

發佈留言

<< Home