23 3月 2007

寫於特首「選舉」前

星期日就係特首選舉投票日,雖然本埠大部分市民可能會覺得今次選舉早有結果無甚看頭,之但係諗深一層其實又幾有意義既。

首先,今次選舉展示到本埠市民其實心智相當成熟。老實講,經過八年建華之亂後,相信好多人已經開始懂得分辨是非,知道自己既所要所想之餘,更愈來愈懂得洞悉各路左中右政棍既政治技倆,就好似今次尊貴既梁議員家傑資深大律師就能以「選舉要有競爭」既旗號成功取得選委支持,之但係到佢正式入局同BT曾隻抽後,睇番所有民調由始至終佢都係遠遠大落後,就睇到本埠市民既心水有幾清:「我係想要競爭,即係唔想BT曾一個人玩哂,但係相比之下梁議員其實並未有足夠既競爭能力囉。」所以呢,反對本埠推行民主政制響樹阿之阿佐話香港有民主就變成福利社會選選選選到長毛出黎點算丫你班友逢中必反咁叻你做俾我睇丫笨既古老石山唔該聽聽劉夫子德華先生既話張開一下你地既小眼睛,你咁樣諗我地,係咪當我地都係冇腦架先?

講開本埠民主派,今次選舉亦證明到選民其實懂得亦願意用自己手上既一票去俾個機會你,問題係俾左個舞台俾你地之後,你地既思維仲係咪應該仍然停留響廿年前只係諗住做好監察同制衡咁低層次?你地會唔會開始諗下如何善用自己現時既議會位置,累積建制經驗,從而逐步說服本埠市民你地並唔係有破壞無建設,而係有決心亦有能力管治好香港?

老實講,以前逢選舉就落足心機搞政治議題黎吸票既務虛時代已經過去,民主派未來一定要諗諗計點樣務實地爭取本埠各路市民既支持,千萬唔好好似本埠部份仿如原教旨主義者一樣既激進左派般,只顧搶佔道德高地,透過批判別人圖令自我感覺良好,呢種集體精神自瀆既行徑,只會加速自身政治生涯既邊緣化同泡沫化。究竟執迷於一種近乎條件反射,凡事毫無退讓事事非黑即白既堅持,是否就代表自己既政治情操比別人來得高尚?企硬唔係問題,但永遠企硬倒頭來反會作繭自縛,跳得入政治呢一池濁水,就不得不接受「政治乃妥協之藝術」既遊戲定律,就好似上次政改爭拗就係一個好例子,部份死硬派寸步不移既態度不但令整個民主陣營未能達成共識,更弊既就係令到建制派可以藉此將政制發展原地踏步既帽子扣響民主派身上。

講完民主派就講返兩個「候選人」:篤定當選個件個句競選「是撈緊」委實眼高手低,以為觸動人心卻只令「我會X好XXX」淪為本埠市民既集體造句藍本,首次電視辯論亦再一次印證BT曾既臭檔脾氣,為官四十年永遠只有佢講冇人講bang埋門嘈幾耐鬧邊個都冇人gi gut佢半句架嘛,而家竟然要佢同梁議員相對地平起平坐地「辯論」?難怪佢會黑面的。至於擺明陪跑個件可能心知今次選舉實質上響選委選舉大獲全勝後已經結束,落場反而帶來驚喜,至少俾本埠市民知道,原來有競爭既選舉會為大家帶來兩次尚算有火花既口舌之爭,起碼唔駛用《高朋滿座》黎送飯囉,但係第二次辯論既時候,唔知係咪我地對梁議員期望太高,抑或佢有點high上腦,佢表現有點進退失據,患得患失,導致失去不少印象分。

最後,唔知你有冇留意到BT曾同梁議員有一個共通點,就係兩者都係港英殖民時代培育出來既社會精英:一個來自行政界,一個來自法律界。高效、中立、廉潔、穩定既公務員體系一直都係港府引以為傲既成就,而法治精神亦係本埠賴以成功既基石。噢,從佢兩個身上,又一次側面印證到本埠保守派是如何的不濟,原來爛泥真係扶唔上壁的。

標籤:

3 Comments:

At 26/3/07, Blogger Sooff Admin said...

講得好! 如果長毛真係去選特首,我一定唔會投票比佢! 我係唔會拎自己既家黎同佢玩的!

 
At 3/4/07, Blogger Ying* said...

完全同意. 民主派的確唔生性, 大家雄心壯志選佢地入去, 到最後佢地一潭死水咁. 煲呔是一個權力令人腐化的例子, 枉他自稱為天主教徒, 竟大逆不道背向民意, 勤為中共服務, 行為實在令人髮指 .v. 雖然我身不在香港, 但我也知道他在當選後流馬尿呢! 扮晒野! 哼.

我真的好愛好愛香港, 究竟有沒有重見天日的一刻? 這令我重新考慮學成後應否歸來.

 
At 25/5/07, Anonymous 匿名 said...

網友Ying,曾蔭權有「勤為中共服務」嗎??不要講笑了。大概只能說此人只懂搞個人show吧。

香港的情況又是否真如你所說的那般黑暗呀?
要「重見天日」那麼嚴重嗎?

你真的「好愛好愛香港」? 卻還要「重新考慮應否歸來」?

sorry,我刻薄了~

 

發佈留言

<< Home