20 3月 2007

足球筆記(3)

20070317 - 川崎 6 橫濱FC 0

成場波俾我既感覺就係四個字:不知所謂。

第一個不知所謂,係我地成隊踢得一無是處。門將菅野孝憲其實已經盡左力,奈何成條防線毫無默契,包抄補位等等完全欠奉,老將小村德男速度極慢,對住對手快速既前線行軍完全束手無策,左右兩閘亦被對方既側擊完全擊倒,中前場亦組織唔到攻勢,內田智也同奧大介上腳機會寥寥可數,三浦知良除左開波早段響禁區右路發難一次之後就唔見左影,箭頭久保龍彥更多次要返後場羅波就知佢完全得唔到輸送。仲有最弊就係我地呢場波不僅「完敗」,下半場仲有內田智也傷出搞到踢唔到,真係雪上加霜。

第二個不知所謂,係講波個位菜肉魚。我理解本埠球評同球迷對日本足球認識可能唔夠深入,但真係唔該各路講波佬呃飯食之前先做下功課至好胡說八道:我容忍到你話高木琢也係一位強調進攻既監督 (實際上睇番上年,我地既成功其實係建基於穩健既防守,進攻好多時都係魚生粥),我亦唔介意你話內田智也未夠班擔起中場既進攻大旗 (雖然佢其實上年已經係一個被一致睇好既待望新晉),我真係絕對忍受唔到菜肉魚竟然話:

「川崎前鋒既前身係川崎讀賣」

妖,連呢d基本既事實都可以錯得咁離譜,還請Now TV既資料搜集注意一下。

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home