28 10月 2006

從煎釀三寶說起

工聯會煎釀三寶呢個星期認真威威,先有陳某自感受屈哽咽會議廳,再有鄺某激動回應大舊之指控。其實你兜友要轉軑咪轉軑囉,都唔係第一次架啦,早已見怪不怪,你地要怨就怨自己開波時"open too high",又咩反對致謝議案又咩司法覆核政府唔做最低工資既決定。唉,此乃兵家大忌也,連我此等廢料學生上advocacy既時候都記得RP呢句名言啦,身為大狀既鄺某,你食鹽多過我食米,你唔係咁都唔明白丫嘛。當然,如果你地話原來呢一幕係預先排演既高潮所在,咁又真係好睇過無記既《高朋滿座》少少既。

其實鄺某響發言回應大舊時既一番說話亦可圈可點,原文照錄:「我的立場哪用你(陳偉業)質疑﹖陳婉嫻哪用你質疑﹖我哪用向你交代﹖我們做工會那麼多年,哪用你去教﹖」拿拿拿,如果對呢番說話作出具體既文本閱讀同分析 (哇,好post-structural丫我),就可以瞭解到鄺某呢番說話既潛台詞:
  • 「我哪用向你交代」呢一句,反映到因為鄺某明白到佢既權力來源係來自功能組別既小圈子選舉 (佢身處既勞工界更衰到用block vote,簡直係政治分贓既最高表現),所以佢自然唔駛向我等地區直選選民交代,所以從呢句話就可以睇到鄺某佢有心魔丫,佢有一種自覺高人一等既心魔丫,呢種精英心態同佢既工運形象大相逕庭,認真要不得,要不得;
  • 「我們做工會那麼多年,哪用你去教?」呢一句,反映到鄺某既心態就好似一d自覺資深既球迷一樣,見到d靚仔靚妹加入睇波行列,就會擺出一副老行尊既咀臉大大聲話:「人睇波你又睇波,阿叔個陣睇歐偉倫/譚拔士/山度士/巴貝利/顧錦輝/... (總之就係越數得後就越威威) 響大球場踢波既時期,魚旦仲賣緊一毫子一串咋細路」,從中展示佢至係最識波既球迷,你地呢班濕星廢柴唔識野就唔好指指點點亂up廿七咁囉。拿拿拿,鄺某呢種鄙視別人既心態不但欠缺對門外漢既包容同諒解,更有意圖獨佔本埠工運市場之嫌,簡直同中共堅定不移既均平主義大家happy既思想指導背道而馳,唔通鄺某係咱們勞動人民既敵人?

講開最低工資,其實呢個問題已經爭論左超過一百年,正反意見都真係聽到臭,仲悶過睇無記首席喜劇泰斗林某做節目。平心而論,呢味野要做既一早做左,唔肯做既始終唔會做。我只係覺得,如果大家都認為我們應該將僱員當作一個「人」看待,咁就應該俾出賣勞力既打工仔女得回一份有尊嚴既報酬 (respectable wage,哇,又拋書包啦我),唔好再用咩差經濟理論黎做借口咁囉,正如中共都識講:「實踐是檢驗真理的唯一標準」,唔試下又點知掂唔掂先? (我所指既「試」當然唔係指而家政府提出個類呃細路既無法律效力既自願約章,而係硬橋硬馬立法個隻),況且本埠商界為馬首是瞻既英美兩國一早已經訂立法定最低工資,成日想「超英趕美」既我地,而家又係唔係落伍左d呢?

17 10月 2006

三個字:「高收視,冇難度」

前幾日睇娛樂版,知道TVB現正趕拍2007年度既節目巡禮。近年本埠電視製作成日俾人批評話冇新意又冇深度,所以我攪盡腦汁幫TVB度左三個節目,如果成事開拍播出,TVB收視保證晚晚過40點,到時警務處處長利孝和夫人仲唔開心到痺?

以下排名不分先後:

《志雲週記》

成日睇TVB都總係見到陳總經理志雲先生一唔係好溫文地響飯局裡頭同d嘉賓有講有笑,就係好緊湊地率領全港藝人向本埠劣質傳媒嗆聲說不,上星期仲見到佢去九公睇個個難民生活體驗營添。既然TVB認為咱們咁有興趣晚晚留意陳總經理既一舉一動,倒不如就整個《志雲週記》節目,每周闢半粒鐘出黎俾伶牙俐齒既陳總經理滿足一下上鏡慾,點醒下我等頑劣後輩,如果反應良好,TVB更可考慮將呢個節目改為《志雲日記》,甚至《志雲24/7》,讓廣大觀眾都能夠每分每秒緊貼陳總經理,掂丫。

《笑話教室》

呢個節目既主持人加大腦加幕後策劃加度橋都係林曉峰,肯定不作他人選。林先生身為TVB既首席喜劇泰斗,幽默感豐富,響節目裡面佢唔單只會教大家點樣創作自以為好笑既笑話,佢更會粉墨登場身體力行地教廣大觀眾如何講唔好笑既笑話,呢度至係賣點嘛。特別本埠部份女子經常批評此地充滿毒男,林先生更加要落力地以自身經驗,點化呢班溝唔到女既可憐蟲如何憑口技奪得美人歸,就好似佢自己能夠響短時間內拋棄糟糠後立即與TVB三線藝人康某行埋仲要幾年內連"beep"兩粒一樣。至於嘉賓方面,我強烈建議TVB可以搵本埠最受年青人歡迎既電台既DJ梁某及某風趣二人組合做助手,當然最尾一集就要搵電影電台雙棲動物杜某壓軸至夠派頭。

《TVB Lanyum Eleven》("懶音十一人")



相信好多人都會聽過《Winning Eleven》("勝利十一人") 足球遊戲系列,所以TVB大可照辦煮碗,來個《TVB Lanyum Eleven》("懶音十一人") 遊戲節目。遊戲玩法好簡單,TVB首先揀十零件滿口懶音既女藝員 (梗係女藝員啦,你話《美女廚房》好睇d定係《美男廚房》好睇d先?) ,然後安排佢地持續參加發音改造班,每集由觀眾用「匯應公」投票"西"走最有進步個件,最後留底個件就會得到TVB「懶音一姐」既美譽,戰況肯定殘酷過《殘酷一叮》。我當然唔會齋talking (我係咪好潮?),以下就係我提供既建議陣容 (見圖):

門將:林漪琪
自八十年代開始已滿口懶音,經驗老到,冷靜穩健

左後衛:唐詩詠
新晉年青球員,身型稍嫌細粒,但懶音程度搭夠

右後衛:姚子羚
同為新晉球員,身型亦較瘦削,都係懶音程度搭夠

中堅:蔡少芬
有身高夠經驗,懶音程度近年漸有改善,相信好快會離隊他投

中堅:林莉
球隊新丁,年青有身高,懶音程度屬恐怖

防守中場:梅小惠
征戰沙場多年,大山婆身型打防中最fit,懶音加馬嘯係佢既必殺技

進攻中場:郭可盈
懶音程度偏高,據聞性格唔好惹,踢中場鎖匙人俾波肯定夠哂陰毒

左翼、右翼:周汶錡、周麗淇
呢對姊妹花快翼身價不菲,佢地合作駛出既「一飛衝天懶音射球」更聞名全球,一眾球迷置身其中,有如盡享雙聲道懶音裝置,好爽丫

前鋒:陳彥行
懶音指數屬極高,多年來入球無數

前鋒:黃紀瑩
球隊另一多產射手,自十來歲出道懶音指數長期處於高位,穩佔球隊正選席位

後備一:李珊珊
名震天下既高大柱躉式中鋒,其撞死馬打法殺傷力極強,懶音指數極高,可惜近年處半退休狀態,惟有下半場至放佢落場搏殺

後備二:宋芝齡
來自韓國既外援,佢韓文算流利,國語算OK,但廣東話懶音指數卻呈日益攀升之勢,而且佢成日都要飛去韓國訪問阿Rain,故只暫列後備

09 10月 2006

致鄭欣宜小姐

Dearest Joyce,

How are you I'm fine thank you.

當我last week睇住TV食dinner既時候,我suddenly notice到你好enjoy咁去拍你既latest MV。Wow!你跟住rhythm起勢twist your body個個樣真係好wild好charm,簡直將蔡依琳都比下去,你至係the genuine dancing queen囉。To be honest,我真係完全expect唔到你雖然只係in your teenage,但原來係好有heart去入娛樂圈囉。你last year從Canada返黎Hong Kong個陣,join左修身堂個減肥programme後成個人真係slim up左好多囉,出黎個effect好fresh丫,令到我好鬼impressed呢。

And then我又見你到響TV度扮Snow White喎,響Disney門口同七個小矮人dancing個part真係俾到我一種好princess既feeling囉,我仲有睇埋你專登飛去Japan拍個個MV「想飛」架,你既voice好有自己既style,especially從你以前成日唱English songs當中,我真係feel到你既accent同pronunciation好western囉,I think你其實好有talent to be a superstar囉,which is「可愛教主」囉,楊丞琳?你叫佢save啦,點同你compare喎。

但係呢,I really don't understand why咁多人都咁hate you囉,又話你扮Snow White好disgusting同埋太過artificial影衰哂princess既image,又話你kiss「賣飛佛」搞到人地好embarrassing,仲搞到廣管局接到破哂record既complaints話睇完你既performance之後feel not comfortable添。Oh! Jesus Christ! 佢地真係exaggerate too much囉,picky到死丫d人,我話丫,佢地jealous你有個咁好既mammy幫你fight到好多exposure就真。Real gold didn't afraid of fire,我一定會十卜你架,add oil丫!

Joyce,I know you're a good girl。我appreciate你有著一份好strong既determination同confidence去殺入娛樂圈,唔係咩?你give up響Canada既study,連university都唔讀就一個人came back to Hong Kong喎。但係你at the same time都要understand而家你mammy既病其實都幾serious架,所以in the future你好可能要spend好多time去look after佢囉。I mean就算你幾tough都好,你要孝順mammy就總要give up一d野架啦,係咪?俗語都有話啦,"Have duck must have suck"嘛。所以你都係暫時stop左你既jobs先,好好地look after你mammy until佢recover哂先再handle入行既事啦,ok?Trust me no die的。

Regards,

John