27 2月 2008

自卑變自大

根據報載,有件疑似未來廣播處長尋日突然吹雞開記招,高調反駁批評政府降低廣播處長職位申請人學歷要求至大學學位以下既人變相係歧視個d冇大學學位但係憑自己努力打出一片天既人喎。

首先,佢呢番"歧視"論既理據能否站得住腳委實令人懷疑。講真一個人係咪遭受"歧視"呢,其實好睇受眾既自我感覺既,如果同一句說話大部份人聽到之後覺得no big deal,但你覺得好大件事的話,會唔會係你自己太敏感,抑或有心魔作祟呢?

我覺得呢條友雖然口口聲聲話有冇大學學位都冇所謂,又搬出由細到大既奮鬥史證明自己既實力,但我反而有種感覺,佢係因為自覺欠缺一張沙紙感到自卑,繼而自卑到盡頭就變為自大,藉以築建堡壘保護自己。老實講,我都好認同佢真係上一代個種憑雙手工字打出頭,由低爬到高既好例子,亦同意大學學位不是一切 (你睇有幾多所謂大學生連基本識見同工作能力都好恐怖就知),但選擇咁樣高調回應會唔會此地無銀左少少呢?與其高調做show,不如少說多做捲起衣袖以行動證明自己咪更加有說服力。仲有呢種刻意分化既言論又算唔算係"拉一派打一派",刻意製造社會矛盾呢?

講開又講,從上年民主黨用廿皮請件女公關返黎不久佢就自行製造公關炸彈搞到樣樣衰衰,繼而有前排天真嬌間公司選擇高調回應疑似淫照乃移花接木到最尾好傻好天真既一分鐘真人show,再有今次歧視非學位人士既反駁,係咪標誌著香港真係欠缺優質公關人材?唔,值得深思。

1 Comments:

At 6/1/09, Anonymous 匿名 said...

版主唔見左三年.........

 

發佈留言

<< Home