21 11月 2007

2007區選評論之一:公民黨

唔好講咁多,先睇睇日月神報11月20日既報導:

逾半得票過千公民黨地區勢力冒起

【明報專訊】成立只有一年多的公民黨,首次派出42人參選今屆區議會,只有8人當選,當選率不足兩成,但其中近半數選區獲得四成或以上選票,逾半參選人獲得1000票或以上。有分析指出,這顯示主打專業形象的新政黨,正逐漸在地區冒起。

六成參選人高票落敗

公民黨黨魁余若薇坦言,對整體取得議席數目雖未算滿意,但在落選的34人中,不少是「高票落敗」,作為一個新政黨,短時間內已獲這個成績已算不錯。

公民黨今次出選42個選區,在其中19個選區獲得逾四成選票,超過一半參選人獲得1000票或以上。在34名落選者中,近六成是高票落敗。其中該黨的「大內總管」曾國豐和唯一外籍參選人司馬文,只以100多票落敗。

政綱獲認同 不靠「打電話」

余若薇認為,作為一個新成立的政黨,利用這麼短時間做地區工作,第一次參選已有這個成績已算不錯,「我要感謝選民對公民黨的支持,因為投民主派的選民都是同意我們的政綱而不是靠『打電話』拉票」。她強調,不論當選與否,黨員都承諾會再接再厲,繼續發展社區及創新路向。

陳淑莊:工商界也支持

她指出,陳淑莊在山頂區中勝出,令他們很鼓舞,顯示出民主派未必得不到工商界支持;另一重意義是,公民黨今次勝出的新人,都有專業人士背景,如陳淑莊是大律師、東涌北的林有嫺是律師、康怡的陳啟遠是工程師,顯示專業人士絕對有能力與其他人公平競爭,要求政府不要再委任任何區議員,「專業人士絕對有能力透過一個公平競爭選舉勝出,政府沒有需要繼續委任相同理念人士加入區議會」。她要求政府盡快宣布取消區議會委任制,否則不利香港民主發展。

社民連6人匯賢2人當選

另外,同樣首次派出30人出選區議會的社民連,其中6人成功當選。由前保安局長葉劉淑儀的匯賢智庫有4人參選,當中陳岳鵬及黃楚峰當選。

******************************************

為免讀者生疑,我事先表明,我係一個堅定的民主派支持者。睇完篇野之後,唔好亂扣我帽子。

1. 出42條友羸得8件,仲要有5件係成黨後至收編返黎既現任地保,得勝率不足兩成,咁樣就可以叫做"在地區冒起"?或者你會話,咁人地真係有3個新人咁大把喎?超,公民黨所謂贏到個3件新丁,山頂個件純粹贏形象,加上早前田少表演口技令該區成為傳媒焦點而間接谷票而已;東涌北個件就係響5人大打泥漿摔角下以35%低空掠過當選;而康怡個件睇落得到58%選票贏得風光,但實情只係該區居民因現任議員於屋苑大維修事宜上同大部份居民意見不合,所以選民自行決定大舉counter-vote而已。

2. 咩叫"高票落敗"?"高票"條線點樣劃?係咪所謂既1000票?響現行區議會單議席單票制既選舉制度下,票數既所謂高低參考意義其實不大,一來選民年年增加,整體投票人數自然有所提昇,根本無需大驚小怪;二來公民黨所謂得到四成選票既20個選區 (我睇呢度既),當中有16個選區係二人對決格局,以民主派同保守派本身各有約三成既基本盤黎睇,就算落選者搶到四成或以上既票選亦不足為奇,正一小題大作。

3. 公民黨黨魁認為,"投民主派的選民都是同意我們的政綱而不是靠『打電話』拉票"。唔... 其他黨派我唔知啦,但係以公民黨黎講,好多選區既候選人根本只係空降部隊,唔講甚麼新氣象新思維社區要變革搵個新人試一試呢d願景式政綱仲可以講咩?君不見十件著左八件公民黨人今次選舉既街版同海報都將佢地既所謂"政治明星"放到有幾大得幾大?仲有丫余議員若薇資深大律師,你唔好咁大聲同人講你地唔係靠甚麼"打電話"拉票丫,你不如先去問問貴黨炮台山選區既優質候選人呢鋪究竟用左d咩高尚而公平到痺既方法去打壓佢既對手先啦。

當然,我絕對唔否認以上言論有少少偏頗,但識我既人一定知我點解會咁火。公民黨?我呸!

下篇會講講我前老細檔野。都係個句,識我既就知我想講d咩了。

標籤:

1 Comments:

At 5/12/07, Anonymous 匿名 said...

一個堅定的民主派支持者?
可以請教你,為何會支持一班心繫英美的人士,這個問題嗎?

 

發佈留言

<< Home