21 8月 2007

不如罷小便啦

補選「武林大會」前夕火藥味濃 泛民成員圍攻何秀蘭 - 蘋果日報 2007-08-13 (節錄)

另 外 , 何 秀 蘭 昨 在 一 個 政 改 論 壇 上 稱 , 泛 民 可 以 呼 籲 市 民 以 不 合 作 方 式 , 例 如 遲 交 差 餉 , 表 達 對 政 改 綠 皮 書 的 不 滿 , 「 咁 樣 會 畀 到 政 府 相 當 大 壓 力 , 因 為 佢 唔 知 你 今 次 唔 交 差 餉 , 下 次 又 會 唔 交 d 乜 野」。

爭2012普選 何秀蘭倡遲交差餉 - 明報 2007-08-13 (節錄)

有意參加立法會港島區補選的何秀蘭,昨日出席政制論壇時表示,泛民可進一步考慮以「不合作運動」來爭取2012年雙普選,何秀蘭倡議市民齊齊遲交差餉,向政府施壓,擾亂政府的財政循環,而市民的代價,最多是被人罰款,「吃少幾餐麥當勞」。

何秀蘭昨日指出,有人曾於反對《基本法》23條立法時,以遲交差餉作抗議。她說,雖然遲交差餉政府會出告票,但市民可於出庭前繳交差餉,則可免出庭,市民最多只會被罰款10%的附加費。她指出︰「我並不是教你(市民)犯法,只是遲交差餉!」

***********************************
按呢位女士既邏輯,咁我又可唔可以同人講:"我並不是教你 (市民) 犯法,只是殺下人/搶下劫/非下禮/盜下竊"?仲有丫,唔好以為係咁易up兩句就能令我等蟻民用真金白銀去響應你既神聖呼召替你臉上貼金,你咁有諗頭咁有創見咁想搶sound bite搏見報,下次不如話希望本埠市民上下一心,學《精裝追女仔》裡面既吳準少咁樣一齊罷小便以明爭取全面普選之志丫笨。

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home