30 7月 2006

學術論文乙篇

論文題目:透過應用滿足個人物質需要及心靈訴求的分析框架藉以探討港府日前發表的《進一步發展政治委任制度諮詢文件》內載列的建議對吸引優秀人才投身政圈的成效評估

各位老友,今次條題睇落係咪好深奧呢?我見近來本埠有位女士響阿美利堅合眾國整左篇碩士論文就學成歸來搖身一變成為民主專家,所以咪諗住整條睇落好學術既題目黎拋下書包扮下精英咁囉。如果睇唔明,就睇唔明囉,因為我都唔知點解的。

其實平心而論,我係贊成政府呢鋪增加政治問責既副局長同局長助理職位既,原因好簡單,你睇而家個班「局長」一條友空降政府單刀赴會力抗身為天之驕子坐擁行政資源及經驗既AO黨真係行唔通的。我覺得既然要搞高官問責制就唔該做戲做全套,俾足機會班局長埋班搵d自已友組成執政團隊,到時施政上有咩冬瓜豆腐就唔到佢地左閃右避,話乜鬼野一條友孤家寡人入到政府俾人玩到死死下。

對於本埠部分泛 (扮?) 民主派提出乜鬼野「政治分贓」既批評,雖然有d道理,但我諗深一層其實除笨有精。點解?如果講到明親疏有別既BT曾真係搵佢個批「真誠為香港」既親信做局長同副局長,假若第時響佢地個瓣既政策上面失去民心搞左舊屎出黎,到時佢地成為施政團隊一分子,就再唔可以好似以前響選舉時大言不慚地講「我地唔係保皇黨因為我地根本冇份施政」呢類詭辯,泛民亦可以冠冕堂皇地當其影子政府,扮演好反對黨既角色 (當然泛民裡面個班大佬大姐係咪有心有力就係另一回事啦)。

之但係喎,以我都算身為過來人既角度去睇,我又覺得就算而家有呢類所謂開放政府既改革,從政響香港都只會係票房毒藥,皆因任憑你既政見立場如何,左中右派如果選擇成為一條全職政棍,最尾都只係殊途同歸,就咁一世。

唔係咩?睇下地區層次既區議會就知道箇中困局。我當你廿零歲大學畢業就選擇加入政黨「落區」諗住搵個選區做下地區工作打好社區關係等待三幾年後既區議會選舉,響做到區議員之前,你既人工睇怕都唔會有五位數 (特別係泛民主派既政黨),而且唔好忘記響正式選舉前既三幾年「砌區」日子裡面,你既身份只係一件職位叫做乜鬼野社區幹事/聯絡主任/地區黨部幹事既蛋散,因為你唔係正式既區議員,所以街坊唔會覺得你會點樣幫到佢,地區民政事務處同各個地區政府部門都係唔會多重視你,再加上響現時區議會小選區既制度下現任議員有著極大既問政優勢 (每次區議會選舉有超過九成既現任議員可以成功連任的),大大局限左呢班政壇新力軍既發揮。

好啦,下一步我當你捱得過呢幾年終於等到四年一度既區議會選舉,正如先前提過,如果唔係你既現任議員對手響過去四年既表現一無是處,否則憑你一條新仔贏到一個區議會議席既機會係細過曼城下年可以贏到英超冠軍的,好啦,輸左之後又點先?再搏多鋪響個區做多四年繼續咬住份唔夠一皮野一個月既人工諗住下次可以用「不離不棄為社區」呢類競選口號黎多次,定係決定離開政圈諗住轉行重新出發?如果你選擇前者,你就會陷入「四年之後又四年」既選舉遊戲之中,到時好可能睇住Rooney打足三屆世界杯跟住宣佈退出英格蘭國家隊你都仲係一條社區幹事,睇住你既同輩一個二個十年八載後無論做緊邊行都總算有d起色有d成就之際,你都仲係響某個政黨既地區辦事處裡面同班婆仔量緊血壓;如果選擇後者,你又會發現原來外界根本唔會點承認同看重你過去服務社區既所謂「工作經驗」,做左幾年野差唔多廿到尾三張黎緊頭既你,到時先至同班初出茅廬既年青男女爭飯食,你又過唔過到自己個關?

就當我份人太過市儈一味只係著重從政既「錢途」,我又試下同你計計從政既「前途」。我就當你真係有著莫大既理想抱負唔怕捱足幾年,響一屆至n屆不定既選舉後終於俾你選到做區議員一個月拎足萬六蚊人工 (如果計埋補貼地區辦事處既支出同搞活動既使費你份糧肯定冇咁多)。雖然生活上叫做勉強有保障,但響而家本埠區議會等同吹水會大官唔鬼理你細官俾你日嘈夜嘈都係話唔到事既情況下,一個區議員同一個街坊保長又有咩分別?你既崇高理想同抱負又可以發揮到幾多?最後咪又係搞埋個d乜鬼野「成功爭取巴士站加多個垃圾筒樓下個公園加多條晨運腳底按摩石春路對面屋村個籃球場開放做曬棉胎基地」(當然仲有某位「真誠為香港」既候選人既豐功偉業:成功爭取交通燈綠公仔延長兩秒 - 有相為證)。但係最大鑊既就係,據我個人觀察一般而言一個區議員既視野同胸襟同佢既參政年資係成反比既 (拿拿拿,我呢個觀察係咪好有前瞻性先?話哂呢篇都係一篇學術論文黎的),即係諗來諗去都只係關心 (擔心?) 四年後有邊個政黨邊個對手「搞佢個區」,又或者係要如何攻陷/防禦邊間大廈既法團或者互委會,同埋份人只會變得愈來愈小器同記仇,好似個腦只會永遠記住邊個議員響邊次大會同佢互片呢類都唔知有咩好嬲既小兒之爭。如果真係誰人能及你最好手風亂說都開口中做左幾屆之後輸埋個現任議席,更會頓時由街坊保長變成失業中年,到時響你唔食你老婆仔女都要食 (如果你儲到$$結婚生仔的話) 既壓力下你都唔知可以點行落去,個種失落感同無助感真係好惡啃的。

基於以上種種殘酷既現實,難怪現時大部份被吸引至政圈既年青人,無論係咩黨咩派都只能算是平庸之輩,當中縱然有著一個半個有志或有識之士,響目前既政治環境下也只會落得鬱鬱不得志既下場,簡直係格雷欣法則 - 「劣幣驅逐良幣」既最好示範 (唔好話我拋書包,我一早講左呢篇係學術論文黎架,哈哈哈哈)。

19 7月 2006

大哥講話你要聽?

呢排朝朝搭巴士返工,都響"wow so" (我聽好多藝人都係咁讀架播) 度睇到有條淫蟲抱住一件都幾可愛既西B響樹唱一首乜鬼「寶貝歌」,晨早流流睇到+聽到呢條友扮哂慈父唱歌仔,真係搞到我早餐都食唔落,認真多得你唔少。

呢條淫蟲最歡喜就係扮大佬,而大伙兒亦好俾面佢叫佢一聲「大哥」,而佢又好似好受落架喎。佢呢,平時只要有位俾佢展露佢自以為擁有既無限愛心同江湖地位,你就必定能夠響鏡頭中心方圓一隻手指位既距離搵到佢正望住鏡頭笑哂口咁樣樹起V字手勢。如果發生乜野大鑊野就仲犀利,佢又一定會第一時間走出來正氣凜然地發表偉大演說後再負責牽頭統領全港國際紅星至七線霉友在內既演藝圈同仁一齊發功出番一分力,而且佢又係乜鬼香港旅遊大使,負責宣傳香港既旅遊業,真係不得不說一句:「哇,你好叻丫!」

之但係,我仲好清楚記得當我仲係青春期既時候,呢條淫蟲剛岩去荷里活發展時有幸被邀請搭住以前打NBA個位身高七呎既天鉤渣巴一齊上台做奧斯卡頒獎嘉賓,當時好多人都話「哇!大哥好叻丫又可以為香港增光之餘更可以證明香港既藝人唔係垃圾啦中國人終於吐氣揚眉唔再係東亞病夫我們成功了」,點知唔睇都仲可以自我感覺良好,一睇就見到呢條淫蟲竟然響台上死跳爛跳都拎唔到渣巴先生舉起既信封,自此我就頓悟了,知道原來佢只係一條負責插科打諢既淫蟲。

當然好戲在後頭,前幾年搞大左吳小姐個肚仲有埋自己骨肉之後竟然唔肯認頭仲拉埋我等男人落水話自己犯左一d所有男人都會犯既錯,我聽到後真係想一拳"窩"佢雞心 (不過我都係諗下姐因為我唔想咁早死住),咁岩呢件事之後無幾耐電視就成日播佢響度耍太極教d司機道路安全既政府宣傳片,當中有一句vo係:「無論大與小,禮讓最緊要」,我就話應該改成「無論大與小,一個都不要」至岩 (我係咪好有幽默感呢哈哈哈哈)。

講開佢既威水史梗係仲有佢前兩日個單醉酒爆粗鬧舞台搞串寶島歌手李某演唱會事件,記者問佢羅反應,佢又竟然話自己唔係聖人只係普通人。喂,你d豪情壯語去哂邊先,扮死狗唔係你性格喎。

至於呢條淫蟲係咪一位慈父,不如你聽下以下呢個故事先作定奪:據悉有一位父親有一日突然心血來潮想去個仔讀個間小學接佢放學,佢去到至發現原來個仔已經一早升左中學,你話係咪好叻呢?

老友,你揹得起「大哥」呢個花朵,就唔該你拎出做大佬應有既風範,唔好下下衰左就搵藉口,錯就要認打就要企定,你做大既唔係咁都唔識丫嘛?仲有丫,你咁有愛心咁鬼鐘意湊細路,不如你去湊下你個小龍女丫笨。

11 7月 2006

2006世界杯 (第26日 - 決賽)

意大利 1 法國 1 (十二碼:5-3)

意大利同法國其實勢均力敵,意大利防線守得好穩,但法國由Zidane領軍既中前場亦越踢越生,之但係平心而論,意大利今場既整體發揮其實好過法國,事關法國條防線今場表現失準,特別係應付死球既能力極差,中場響Vieira傷出後直頭好似放棄中路進攻一樣,只靠Ribery、Wiltord同埋後段轉打左翼既Henry響邊線搞搞震,反觀意大利響換入Iaquinta同Del Piero後活力大增,打到加時都仲可以滿場飛,所以最終得到冠軍都算實至名歸,但不得不提Materazzi呢條友真係好鬼好腳頭,神又係你鬼又係你,真係吹到啤一聲。

2006世界杯 (第25日 - 季軍戰)

德國 3 葡萄牙 1

今場兩隊都出左好多副選上陣,但極想羅返個彩既德國戰意明顯比葡萄牙為高,Schweinsteiger打出漂亮一仗,Kehl亦踢得好生,加埋之前幾場打到曉飛既Lahm,德國未來靠呢班友應該有運行,反觀葡萄牙雖然有C. Ronaldo同Deco兩件中場希望,但係前鋒群既表現卻令人失望 (單係睇Pauleta都可以做到正印前鋒就知有幾不濟),真係造多多靚波俾佢地都只會浪費哂。

08 7月 2006

2006世界杯 (第24日 - 四強)

法國 1 葡萄牙 0

法國真係上哂力了。Zidane響中前場打到如入無人之境,一對防中截擊能力極強,Ribery越打越好,唯一隱憂就係成鬼日玩野接親遠射都甩手既Barthez。至於葡萄牙真係疲態畢現,之前C. Ronaldo、Deco同Figo三條友既左右互搏之術完全失效,Miguel亦再冇氣力走上走落,前鋒Pauleta整項賽事由此至終都係行行企企,此消彼長下對住氣勢如虹既法國,就算俾佢地搏到加時睇怕都只係死路一條。

2006世界杯 (第23日 - 四強)

意大利 2 德國 0 (加時)

兩隊各打半場好波。上半場意大利搶得優勢,但係下半場德國攻擊較有威脅。德國去到尾防守一次犯錯就中招,四條友走埋Pirlo度以為佢實會響禁區邊拉弓,點知佢睇得通透交俾空哂既Grosso,造就佢做多一次國家英雄,但呢球最樣衰就係Ballack,Grosso起腳既時候佢竟然縮喎,咁既防守態度真係要不得。

05 7月 2006

2006世界杯 (第22日 - 八強)

葡萄牙 0 英格蘭 0 (十二碼:3-1)

其實英格蘭今場已經好有部署地針對葡萄牙左閘Nuno Valente速度慢既弱點而集中響右路進攻,亦一直同葡萄牙打成均勢,點知一粒老鼠屎就搞壞一窩粥,Rooney小朋友親自示範何謂「精人出口,笨人出手」,搞到英格蘭唔單只要龜縮至完場,Eriksson笑死人既前鋒選人更搞到最終冇哂可用之兵 (Crouch?咪玩啦),咁你當初點解唔選件用得既箭鋒,反而要選Walcott但始終都唔俾佢出場呢?

法國 1 巴西 0

巴西成隊冇前冇後,輸個球只有三件黃衫響禁區睇住五件白衫,咁搞法唔輸至奇。至於法國真係上力了,Vieira繼續攻守兼備,Zidane全場左穿右插舞龍咁舞 (佢交俾Henry射入個球真係好乖巧的),四強對住葡萄牙可以睇高一線。

02 7月 2006

2006世界杯 (第21日 - 八強)

德國 1 阿根廷 1 (十二碼 4:2)

德國今場雖然中場靈魂Ballack表現不佳 (你睇佢輸第一球時企響度睇住Ayala跳起自己郁都唔郁下就知佢有幾掂),但不得不讚Klinsmann擺到明用高空轟炸針對阿根廷後防較矮既弱點黎進攻,最終亦得償所願由Klose頂入追成平手,但係下場對以防守見稱既意大利未必再有呢支歌仔唱了。至於阿根廷今場不單只冇鬼哂d乜野短傳滲入,而且好多人話教頭Pekerman換走Riquelme同Crespo諗住守到完場係過於保守,但俾著我打到80分鐘見到德國來勢兇兇都可能會咁做,況且上場對墨西哥既激戰搞到阿根廷班友根本回唔切氣,唔通仲同對家硬碰咩,你輸唔輸得起先? (雖然我又唔係好明點解佢唔用近來好fit既Messi,反而要用Cruz),當然"成也Ayala,敗也Ayala",阿根廷又真係爭唔落的。

意大利 3 烏克蘭 0

意大利既Toni終於開齋 (仲起雙飛添),Zambrotta又fit到痺,雖然我不值Grosso上場對澳洲既行為,但你地打敗了符碌精烏克蘭,我俾五個叻。