19 7月 2006

大哥講話你要聽?

呢排朝朝搭巴士返工,都響"wow so" (我聽好多藝人都係咁讀架播) 度睇到有條淫蟲抱住一件都幾可愛既西B響樹唱一首乜鬼「寶貝歌」,晨早流流睇到+聽到呢條友扮哂慈父唱歌仔,真係搞到我早餐都食唔落,認真多得你唔少。

呢條淫蟲最歡喜就係扮大佬,而大伙兒亦好俾面佢叫佢一聲「大哥」,而佢又好似好受落架喎。佢呢,平時只要有位俾佢展露佢自以為擁有既無限愛心同江湖地位,你就必定能夠響鏡頭中心方圓一隻手指位既距離搵到佢正望住鏡頭笑哂口咁樣樹起V字手勢。如果發生乜野大鑊野就仲犀利,佢又一定會第一時間走出來正氣凜然地發表偉大演說後再負責牽頭統領全港國際紅星至七線霉友在內既演藝圈同仁一齊發功出番一分力,而且佢又係乜鬼香港旅遊大使,負責宣傳香港既旅遊業,真係不得不說一句:「哇,你好叻丫!」

之但係,我仲好清楚記得當我仲係青春期既時候,呢條淫蟲剛岩去荷里活發展時有幸被邀請搭住以前打NBA個位身高七呎既天鉤渣巴一齊上台做奧斯卡頒獎嘉賓,當時好多人都話「哇!大哥好叻丫又可以為香港增光之餘更可以證明香港既藝人唔係垃圾啦中國人終於吐氣揚眉唔再係東亞病夫我們成功了」,點知唔睇都仲可以自我感覺良好,一睇就見到呢條淫蟲竟然響台上死跳爛跳都拎唔到渣巴先生舉起既信封,自此我就頓悟了,知道原來佢只係一條負責插科打諢既淫蟲。

當然好戲在後頭,前幾年搞大左吳小姐個肚仲有埋自己骨肉之後竟然唔肯認頭仲拉埋我等男人落水話自己犯左一d所有男人都會犯既錯,我聽到後真係想一拳"窩"佢雞心 (不過我都係諗下姐因為我唔想咁早死住),咁岩呢件事之後無幾耐電視就成日播佢響度耍太極教d司機道路安全既政府宣傳片,當中有一句vo係:「無論大與小,禮讓最緊要」,我就話應該改成「無論大與小,一個都不要」至岩 (我係咪好有幽默感呢哈哈哈哈)。

講開佢既威水史梗係仲有佢前兩日個單醉酒爆粗鬧舞台搞串寶島歌手李某演唱會事件,記者問佢羅反應,佢又竟然話自己唔係聖人只係普通人。喂,你d豪情壯語去哂邊先,扮死狗唔係你性格喎。

至於呢條淫蟲係咪一位慈父,不如你聽下以下呢個故事先作定奪:據悉有一位父親有一日突然心血來潮想去個仔讀個間小學接佢放學,佢去到至發現原來個仔已經一早升左中學,你話係咪好叻呢?

老友,你揹得起「大哥」呢個花朵,就唔該你拎出做大佬應有既風範,唔好下下衰左就搵藉口,錯就要認打就要企定,你做大既唔係咁都唔識丫嘛?仲有丫,你咁有愛心咁鬼鐘意湊細路,不如你去湊下你個小龍女丫笨。

16 Comments:

At 19/7/06, Blogger  said...

平時睇到「大哥」鏡頭前的招牌 V 字手加 E 起棚牙,一睇就眼火爆,好一個 cover-up,表面風光幽默有涵養,內裡郤是充滿了「邪情私慾」。

在外國讀書或參加交流團時最怕外國朋友(興奮地) 說 "Oh I like Jacky Chan! He's so cool!" 完全俾唔到任何合宜的反應,只能支吾一句 "Oh yea...?" (頂盡會再回應一句 "I don't like his films though") 然後轉換別的話題 。想拆穿他的假面具,但又不想外國朋友對香港這位「國際巨星」的個人操守 (甚至香港影壇...香港這個城市) 失望。

現在回想,可能我高估了呀「大哥」的代表性,不過那一刻的「兩難感覺」是真實的。現代人 (包括我自己) 真的陷入了 Benedict Anderson所言的Imagined Community裡,在大多數情況底下,都會對這個 community 有種莫名的歸屬感,會嘗試保護這份感覺,甚至別人對於這片土地的正面感覺。

hm...不過下次再有機會我會忠於自己,盡爆「大哥」的「威水史」,看看外國人的反應會變成怎樣 :P

 
At 19/7/06, Anonymous 匿名 said...

我而家見到佢d 新聞已經會自動skip。但近排有太多佢抱住個 "西b" 既報導,好難避,眼火爆,自己有仔唔理,有女又唔認,就走去攪人地個bb搏上報,唔該啦。

yanice 講既情況我遇過 n 次。我響第二度生活,身邊d西人(尤其男人) 唔知頭唔知路,真係以為佢係英雄,好勁呀咁,又lee 又 lo,功夫好呀 etc etc,而我既反應係 "errr ... hmmmm",要解釋俾佢地聽,呢條友 (用"呢個人" 都太俾面佢) d 衰野臭史,真係唔係三言兩語攪得掂。

 
At 20/7/06, Anonymous 匿名 said...

o係佢+吳小姐=小龍女呢件事上面,佢其實係一個徹頭徹尾o既教材囉:男人,睇o下啦,學o野啦,偷食已經唔o岩,仲要唔識抹咀,最差o既係連保護自己保護人o地o既意識都係零,唔曉著雨褸!應該攞去做性教育呀、家計會呀o既案例囉。

 
At 20/7/06, Anonymous 匿名 said...

我由細到大到覺得佢係一個白痴。

 
At 20/7/06, Anonymous 匿名 said...

「望住鏡頭笑哂口咁樣樹起V字手勢」---> 睇到呢句真係忍唔住笑0左出0黎! 呢條友真係好乞人憎, 聽聞有好多圈內人其實都好唔鍾意佢, 只係大家都迫住要叫佢大哥0者!

 
At 20/7/06, Anonymous 匿名 said...

我都好Q憎呢條友,成日喺度扮哂正義超人,但其實就係名符其實大賤人,自己嘅人格都破哂產啦,仲有咩資格滿口仁義道德教訓人呀? 所以我真係唔係好明點解大家仲要「大哥」前「大哥」後咁稱呼佢, 因為我覺得佢真係唔配囉, 冇人格, 滿口歪理, 以為聲大大就係有道理, 唉... 呢d人真難頂!

同埋我真係好想講佢嗰d所謂功夫,其實似馬戲團表演多d囉。如果好似佢咁成隻馬騮咁跳上跳落都叫真功夫,大師傅,咁人哋呀李連杰呀甄子丹呀嗰d叫咩呢?

 
At 20/7/06, Anonymous 匿名 said...

I don't think a person who abandoned his own daughter, can represent HK as toursim ambassador!

JC! Go to Hell la!

 
At 20/7/06, Anonymous 匿名 said...

大哥?哈!!

兩年前度佢同ive搞咗個電影course,有個openning,佢會親身黎同我地講句野。

好記得,有個tutor同我地講 :「成龍黎咗喎,向hall呀,去橕下場啦。」

我地連同一d 唔識ga 學生,一齊講 :「成龍黎咗?如果唔係佢我地都會去睇,佢黎我地一定唔會去。之後就十幾個人一齊走。

都唔明d 人點解連個女都會唔認,你話認佢會失民心d定唔認失民心d呀啦~

 
At 21/7/06, Anonymous 匿名 said...

大哥講話我要聽, 我每次都好想聽佢啲偉論, 而佢亦每次都會俾到驚喜, 實在甘拜下風. 由本人讀中學時代開始以經和一班志同道合的朋友把大哥當做笑話, 過了10多20年, 只可證明我哋冇跌眼鏡, 佢真係一個笑話(唔係神話).
唔知香港娛樂圈幾時先清醒???????

 
At 23/7/06, Anonymous 匿名 said...

呢位大哥真係好多出位言論呀, 好似佢套神話響香港唔收得, 就話係香港人唔團結.....但其實你地睇佢套戲個陣勢都知都唔係focus響香港到啦.....仲有最衰既就係, 原來佢覺得人地唔鐘意睇佢既戲就係等於唔支持香港電影!!!!


佢上李宗盛個演唱會果單野, 佢自己都係覺得自己冇做錯, 只不過係因為佢本身大哥個身份, 令到佢唔可以響台上講粗口....但係sorry囉, 佢講粗口相對黎講都係少事, 佢最大鑊係佐住地球轉!!

記得以前霑叔有個叫做三個光頭佬既節目, 有集佢請左亞大哥上黎, 佢鏡頭前話當年試過好鬼憎大哥(估計應該係小龍女單野), 想打佢無奈又好明顯唔夠佢打, 於是借朋友間一次飯局, 飲醉左之後走埋大哥身邊, all尿射佢!

當然事後同埋響節目當中再次大動作向大哥道歉, 不過咁, 咁樣夠膽再響節目舊事再提, 其實真係再一次落佢面, 贏到盡呀!

 
At 25/7/06, Anonymous 匿名 said...

我對他實在一點好感也沒有.他這個人其身不正還要"懶"係正義咁去用佢所謂的道理去教訓其他人扮大哥.真的不知所謂.

他對電影所付出的我無可置異(雖然我也不會看也不會捧場而且有點反感),但他人品上就真的不敢苟同了!

 
At 26/7/06, Anonymous 匿名 said...

我都好認同你既講法...
吳小姐事件,,我已經覺得佢係一個不負責任既男人,,我覺得佢好差呀!!
我覺得不但侮辱左男人呀,,連女人都侮辱埋,,好似覺得好隨便,,要玩邊個有邊個甘!!

 
At 30/7/06, Anonymous 匿名 said...

其實阿大哥係一個傳奇,一個品行比無賴更無賴既無恥之徒,理應受所有華人唾棄,點知響d 外國人成日以為佢幾咁受歡迎之下,我地唔知係為面子問題定咩,唯有支吾以對,俾佢著數晒!佢其實係華人之恥就真~

最最最厭惡佢話自己只係「犯左天下男人都會犯既錯」,真係覺佢無恥到極點!離晒大譜!男人一腳踏兩船已經係錯,仲要攪人地,仲要有埋小B,仲要唔要佢地!簡直係社署需要跟進一下既家庭悲劇!

個 RoadShow 我都有睇,佢竟然俾張紙巾俾個BB食,有無攪錯呀 >.< 想起佢當年「去小學打算接個仔放學,去到先發現個仔已經讀緊中學」呢件奇聞,加上 RoadShow 入面個懶係慈父樣,我就覺得好噁心!!!假到暈!!!

 
At 3/8/06, Anonymous 匿名 said...

人地做錯呢,佢就大把道理講
自己o係人地concert講粗口呢
就話聖人都有錯

佢冇野衰 就係衰淫賤同目中無人

 
At 4/8/06, Anonymous 匿名 said...

我路過﹐忍唔住要講兩句。

yanice 遇過的我都遇過﹐只不過我會向D外國人唱衰呢條淫虫﹐因為他的錯全世界應該要知﹐儘管他們信不信也好﹐告訴他們google淫虫幾年前的"事跡"就知了。

 
At 23/8/06, Blogger Snowrice said...

其實我覺得成年事上面,最慘唔係小龍女(唔認咪唔認囉,香港都好多單親家庭啦。),係成龍嫂。作為女性,我唔明佢點可以忍個老公成日玩女人。佢個仔仲勁,老豆照認,仲要勁讚,實在令小女子摸不著頭腦,所以我都忍唔住要睇唔起祖明小朋友。
Anyway, 成龍嘅私生活係就係衰啲,但佢又真係有善心,做咗唔少善事嘅。

 

發佈留言

<< Home