06 8月 2006

劉某與「長毛」

尋晚睇「畸寶」直播立法會審議《竊聽條例》草案,對兩位尊貴既立法會議員有截然不同既睇法:

1. 隸屬「真誠為香港」組織既議員劉某果然係一件廢物,以為自己語調好強硬,三句唔埋兩句就人身攻擊上綱上線,唔該先跟你地個位前主席曾某學下辯才至好走出黎做打手 (平心而論曾某既辯論邏輯真係幾好的),呢鋪畫虎不成反類犬,你班黨友真係多得你唔少。拿拿拿,雖然我唔認同本地左派大部份立場,但我一向都好尊敬個班一路走來都堅持自己政見,好似徐老鄔公曾Sir呢班老左派,佢地其實某程度上都幾可愛的,起碼真係誠心相信自己個一套,唔會忽然愛國突然變臉。但係呢件劉某響1991年岩岩有立法會地區直選之時其實係民主黨前身「港同盟」既一員,不過響新界北區直選落敗後就埋怨黨友們當時唔俾佢上位,最後仲退埋黨響沙田搞壇「公民力量」過左幾年冷河之後就入左同「民主」兩字風馬牛不相及既「真誠為香港」組織。雖說政治乃妥協之藝術,但你竟然可以為左一個立法會議席連自己從政既底線都可以放棄,呢d咁既世界仔真係你要,但你又真係吹佢唔漲,條友藉著上次立法會選舉成功拖多件馬仔入局既餘勇竟然可以爬到上副主席既位置,唉,要怪就只怪「真誠為香港」組織內其餘成員既素質太雞了 (你知道誰是「蔡蔡子」嗎?)。

2. 成日有人話「長毛 」只係識抬棺材遊行示威衝擊政府晚晚走去劈酒溝女香港有著佢呢庭人真係可以陸沉了,但千祈唔好俾佢個死人look呃到,佢肯定係現時立法會內政治理論基礎最深厚既議員,試試瞭解佢既過去同背景,唔好人云亦云同d三姑六婆一般見識。據我以前經常同佢一齊開飯既接觸,「長毛 」份人係就係爛口少少,但至少性格豪爽直腸直肚,唔似得個班懶係尊貴既政棍般虛偽非常笑騎騎放毒蛇,而且睇下佢2004年立法會選舉既競選策略就知佢幾有腦,「撐長毛即係撐自己」呢句口號其實好搶,當年幫佢吸到唔少選票,再睇埋尋晚佢就《竊聽條例》加入「日落條款」既發言又睇到佢有幾醒目,成班泛民坐哂響度慘被保守派牽制毫無頭緒之際,佢就突圍而出諗到橋鑽《議事規則》既空子上演一幕大快人心既filibuster經典示範。你話佢唔掂?我怕你被人話你痴線咋。寫寫下突然醒起,原來劉某同「長毛」都係新界東既直選議員,哈哈哈哈,如果「長毛」兩年後仲玩的話,到時肯定有大把野睇。

延伸閱讀:
1. 立法會全體審議《竊聽條例》加入「日落條款」時「長毛」既第二次發言 (由14:56:46開始,劉某既發言由13:06:12開始)

2. A45報今年5月訪問長毛:第一部分第二部分第三部分

5 Comments:

At 7/8/06, Anonymous 匿名 said...

hihi.....
I really like your comment,would you mind if I posting it up in some forum?? THX!!!

 
At 7/8/06, Blogger John said...

請隨便。

 
At 8/8/06, Anonymous 匿名 said...

thank you John


http://www.entfun.com/bbs/viewthread.php?tid=123305&fpage=1

 
At 8/8/06, Anonymous 匿名 said...

睇你選議員的心態,其實不管左中右政黨,民生的立場大致相同(即是吃飯問題就如阿媽是女人,無人否定),如果你投票是為了政治表態,那政治的忠誠度就很重要.
中產階級通常對政治立場較為執著,他們要捍衛一種價值,香港社會的進步有賴他們.

 
At 8/8/06, Blogger John said...

我覺得由於香港所有政黨在民生政策上既定位都係大同小異,所以「政治立場」(即係對民主發展既睇法,回歸前仲有現已淡化既「中國因素」)就變得極度重要,亦係各階層選民對分辨不同政黨候選人既基本準則,雖則我都唔否認中產階級會較為看重所謂既「政治忠貞度」。

 

發佈留言

<< Home