18 5月 2007

足球筆記 (10)

20070512 - 廣島 0 橫濱FC 2

哇!贏波呀!

作客全取三分兼完封勝,不僅暫時將聯賽失波最多既紀錄送左俾大分,仲可以(暫時)最下位脫出,真係可喜可賀。我地今場大致用番上週中Nabisco杯作客贏FC東京1-0既陣容,即係將大部份本季預定既主將收起,反而踢出驚喜。上半場先憑今季大有進步既難波宏明打開紀錄,跟住完半場前再由精神領袖三浦叔叔來一記遠程左Q笠射拉開比數,哇,真係靚到痺 (雖然我覺得有d神來之筆(呢度呢度有精華),仲打破聯賽既最高齡入球紀錄 (當然佢只係一直同自己比賽,而家全個聯賽最大年紀就係佢啦),搞到我對你真係又愛又恨,I love you hate you丫,King Kazu!最好野就係下半場竟然抵擋得住主隊既狂轟濫炸 (全場射門次數係22-7,我地真係俾人壓住打的),鐵壁防線終於似番少少樣,上年既菅野孝憲返黎啦。

熱切期望我地聽日能夠贏埋大宮,食住個勢繼續為護級搶分。

另外,高木監督早前講既補強行動終於初見成效,我地幾日前從東京V借得前鋒平本一樹至球季尾。現年26歲既平本一樹係一匹左Q快馬,腳下功夫同射術係賣點,上年響東京V踢出職業生涯最好既一季,聯賽上陣40場入15球外加5次助攻,但今季響人材濟濟既東京V只有幾次上陣機會,所以決定出走一試。單睇數據佢既落底傳中既次數不多,打法應該傾向個人突破,睇睇佢可唔可以憑佢既活力同技術,製造多d空位俾射手型既久保龍彥搵食了。

再另外,前幾日竟然有報導指日本自民黨有意搵三浦叔叔出馬選參議院議員,果然全世界既政棍都係一樣黑,好多都傻上腦的。

標籤:

1 Comments:

At 22/5/07, Anonymous 匿名 said...

喂,我都開左扑
,http://www.blowater.com.hk/?70

得閒切磋下!

red

 

發佈留言

<< Home