23 9月 2006

娛圈廿問

我等八公,閒來無所事事,飽食終日,總要刨刨本埠娛樂版及大小八卦雜誌才覺心安理得,但睇得多心中對本埠娛樂圈既問題亦天天都多,到底有誰能夠告訴我,以下廿條問題既答案 (排名不分先後)?
  1. 點解見親原子鏸就一定會見到鄭珮珮 and vice versa?
  2. 點解楊天經有得見報上鏡既時候佢一定係探緊寶珠姐既班?
  3. 點解葉佩雯唔見幾年後會突然從以前既日系dance beat少女變成個樣極度兇狠成身黑麻麻既rock女?
  4. 點解古巨基唱親歌個樣都要三七面個咀一定要"木"起拎咪隻手一定要"fing"下"fing"下個身一定要起勢搖?
  5. 點解d司儀咁鍾意叫d觀眾"俾d掌聲自己"?
  6. 點解陳欣健做親司儀都總會唱番支歐西流行曲?
  7. 點解所有大騷起首都要搵隻歌改下歌詞唱番個騷既主題出黎?
  8. 點解所有大騷最後都要迫d嘉賓飲紙碎香檳?
  9. 點解飲食節目既主持試親菜都只會講"好香好清好滑好爽好鮮芒果布甸好有芒果味同埋晨早俾麥兜玩到臭既好有口感"?
  10. 點解《東張西望》「開心天氣提示」個part既gag可以爛成咁都仲未摺埋?
  11. 點解電視劇既西人個名唔係叫做Mr. Robinson就係叫做Mr. Smith?
  12. 點解張衛健拍親個d大陸劇時都要創作一句口頭禪然後講完又講講完又講講足成套劇?
  13. 點解彭健新可以響娛樂圈存活到三十年?
  14. 點解睇演唱會一定要成場企起身起勢跳起勢fing大聲跟住唱至叫投入同enjoy?
  15. 點解d歌手響演唱會愈來愈鍾意唱別人的歌唱到好似成班觀眾跟左佢入K房消遣一樣?
  16. 點解次次都有歌手響年終頒獎禮無論拎大獎細獎定豬肉獎都要作勢喊但總係喊唔出?
  17. 點解個個女仔參選港姐既原因都總係"我陪朋友去報名咋點知誤打誤撞就入左圍"?
  18. 點解個個男女參加新秀既原因都總係"我響外國返香港放暑假見冇野做咪報名玩下囉"?
  19. 點解本埠娛記咁鍾意幫外國藝人改埋d咩"靚佬湯福伯娜姐步姐聖子姨"呢類懶親切既稱謂?
  20. 點解... 點解我仲會咁留意本埠既娛樂圈?

《笨賊占》系列之五

遲到好過冇到,呢個賊仔掂丫。

警 方 消 防 到 場 拯 救   意 外 搗 樓 上 鹹 碟 檔 竊 匪 爬 渠 逃 被 困 嗌 救 命
蘋果日報 9月11日

【 本 報 訊 】 一 名 膽 小 賊 , 昨 凌 晨 潛 入 旺 角 豉 油 街 一 個 四 樓 的 單 位 企 圖 爆 竊 , 未 及 搜 掠 已 經 被 門 外 的 聲 響 嚇 怕 , 作 賊 心 虛 爬 外 牆 逃 跑 , 但 又 因 水 渠 濕 滑 危 險 , 登 時 雙 腳 發 軟 無 力 , 被 困 半 空 呼 叫 求 救 , 結 果 要 消 防 員 拯 救 , 其 後 被 拘 捕 帶 署 。 不 過 , 事 件 卻 意 外 揭 發 遭 爆 竊 的 單 位 竟 存 有 數 千 張 色 情 光 碟 , 疑 是 「 樓 上 鹹 碟 檔 」 , 警 方 撿 走 所 有 光 碟 進 一 步 調 查 。 被 捕 竊 匪 姓 梁 ( 27 歲 ) , 過 程 中 他 顯 得 相 當 「 驚 青 」 , 雙 手 抱 水 渠 「 騰 騰 震 」 的 模 樣 更 令 在 場 人 員 啼 笑 皆 非 。

渠 濕 滑 舉 步 維 艱

現 場 是 豉 油 街 21 號 C 一 幢 樓 高 六 層 的 唐 樓 , 昨 凌 晨 4 時 左 右 , 疑 犯 潛 入 四 樓 一 個 單 位 企 圖 爆 竊 , 不 料 卻 發 現 內 擺 放 大 量 色 情 光 碟 , 似 乎 並 無 貴 重 財 物 或 現 金 , 正 想 仔 細 搜 尋 之 際 , 聽 到 屋 外 傳 來 聲 響 , 作 賊 心 虛 , 以 為 行 藏 敗 露 有 人 返 回 , 慌 忙 脫 去 波 鞋 爬 出 外 牆 逃 跑 , 可 是 天 雨 過 後 水 渠 濕 滑 , 舉 步 維 艱 , 疑 犯 多 次 跣 腳 幾 乎 墮 下 , 嚇 得 他 緊 緊 抱 水 渠 不 敢 郁 動 , 無 計 可 施 只 好 高 呼 求 救 : 「 救 命 呀 ! 我 返 唔 到 入 去 呀 ! 」 驚 動 途 人 代 為 報 警 。 消 防 員 接 報 到 場 借 用 五 樓 一 個 單 位 爬 出 外 牆 , 然 後 用 繩 索 綁 腰 協 助 疑 犯 爬 回 室 內 。 警 方 查 問 之 初 有 人 支 吾 以 對 , 一 時 說 是 單 位 住 客 , 一 時 又 稱 找 人 , 最 後 承 認 企 圖 爆 竊 , 於 是 將 他 拘 捕 。

街 上 派 卡 片 宣 傳

警 方 隨 即 在 該 個 被 爆 竊 的 單 位 調 查 , 發 現 內 空 無 一 人 , 陳 設 亦 相 當 簡 陋 , 但 存 放 了 數 以 千 計 色 情 光 碟 , 包 括 歐 美 、 日 本 的 製 作 , 估 計 是 售 賣 色 情 光 碟 的 「 樓 上 舖 」 , 於 是 撿 走 所 有 光 碟 進 一 步 點 算 , 並 追 尋 屋 主 下 落 。 初 步 估 計 上 址 是 出 租 單 位 , 警 方 不 排 除 將 以 藏 有 淫 褻 物 品 可 供 發 布 用 途 , 對 有 關 人 士 提 出 檢 控 。 這 類 鹹 碟 樓 上 舖 , 在 去 年 底 開 始 流 行 , 犯 罪 分 子 為 逃 避 警 方 追 查 , 在 街 上 以 派 卡 片 形 式 宣 傳 , 並 僱 用 雙 程 證 人 士 或 癮 君 子 睇 檔 , 舖 內 貨 量 不 會 多 , 即 使 被 搗 破 也 可 減 少 損 失 。