28 5月 2006

為戀愛平反

很喜歡容祖兒《情歌的情歌》這段副歌歌詞:

「愛 並非要來臨叫你感慨
是愛 令這個平凡世界精彩
不要 盡信苦惱皆因愛
它使生活 帶著期待」

當今世途險惡,賤男橫行,尤以情愛作幌子的無賴為甚,但亦有不少拜金女憑藉自身幾分姿色,把裙下之臣玩弄於股掌,令一眾男女在未嘗到愛的甜頭以前,就早付出愛的代價,慘被弄得焦頭爛額,片體鱗傷,從此對「愛情」二字敬而遠之,信心盡失。唉,難怪愈來愈多人寧選單身也不願痴心錯付,免得日後醒覺頓悟之時才知回頭已是百年身,本想憑愛去換燦爛一生,最終卻只帶來永恆傷感。

有過去的男女啊,「經一事長一智」,就把以前承受的悲痛當成是人生的磨練好了。愛與被愛本乃美事一樁,錯只在於那幫不知廉恥的感情騙子而已。期盼你們早日康復,重新站起來,為戀愛平反。

21 5月 2006

時事雜感

因考試封筆半月,想說的依然太多,但筆觸卻有生疏,惟有草草記下,免得感覺隨時間流逝。

  • 「五一」勞動節梳打埠建築工人大遊行,與警方發生激烈衝突。從新聞片段所見,有示威者拎起鐵馬衝擊警方防線,反映港澳兩地示威人士經世貿一役後已盡得韓農精髓,真係不得不再次稱讚老董爭取舉辦世貿會議既苦心。
  • 姑爺陶、尊貴的梁議員長毛先生同尊貴的陳議員大舊先生等人牽頭組成的「社會民主陣線」號稱為民主派的左翼份子。雖然立意良好,但如要成功搶佔泛民選票灘頭,恐怕第一件事係要多花心思改變大眾對佢地「有破壞冇建設」既負面印象,相信毓民響呢方面應該會有d橋的。
  • 屯門那幫「曲藝發燒友」睇怕真係有少少發燒,我全力支持政府嚴打。無論佢地唱得好唔好,佢地當然都有操曲既自由,但個人自由的行使絕不能凌駕公眾利益。其實康文署早已作出讓步,響公園整左個乜鬼曲藝園地咁上下既表演場地俾佢地用咪唱個飽,但呢班發燒友就話個度個位置唔好,又要排兩三個月至有得用,又話響公園其他地方唔用咪唱d聲唔夠響唔夠靚,真係成語動畫廊之「貪得無厭」既最佳演繹。
  • 港府推出區議會職能角色檢討諮詢,建議加強區議會對社區文康設施既管理,同埋每年用三億元設立「地區改善小工程」基金之類既小恩小惠,搞來搞去始終搔不著癢處。其實區議會如果冇實質既監察政府財政開支權力,同埋繼續受到《基本法》97條「非政權性地區諮詢組織」既制肘,睇怕以後都脫離唔到「吹水會」既路 (或者呢個至係政府既原意掛)。
  • 民主黨「真兄弟」洩密事件其實沒甚大不了。香港個個政黨內部都肯定有不同路線同派別既分歧,只係本埠保守派政黨無論點嘈都好,到最尾阿爺一聲令下大家都要收聲而已。