06 6月 2006

低級趣味

報載商業二台DJ梁某,在其節目中搞了個甚麼「十大我最想非禮的香港女藝人」投票。消息傳出後,梁某立被社會人士圍剿,直斥其做法有傷風化,更有婦女團體發起簽名運動,投訴梁某嚴重侮辱女性。呵呵呵呵,以為好過癮好好玩唄,梁某,你而家唔係響屋企同你班老友吹緊水,你係響大氣電波做緊節目丫 ,受過高等教育既你唔係咁都唔識分丫嘛?

唔好話我抽佢水,其實我早對這件經常以為自己幽默非常生鬼有趣的蛋散看不順眼。試看一下此人目前在無記主持的電視節目,當你看到他係唔係都「木」起個咀以為自己好有型,聽著他那三句唔埋兩句就哈哈哈哈胡亂叫囂一番的主持風格,加上那堆連陳幸煩個小王子都會覺得完全唔掂既無聊「爛gag」,就知我所言非虛。但可悲的是,根據年前的市場調查顯示,此君原來乃現時最受本港年青人歡迎的電台DJ,你話點線好?

如果第時我個仔女同我講「商業二台好好聽好好笑架老豆」,我肯定本埋條老命同佢死過。

24 Comments:

At 6/6/06, Anonymous 匿名 said...

我一直都頂唔順個梁生!招積自以為事,講就算。不過香港人善忘,好快梁生又繼績在電台電視發表偉論...

 
At 6/6/06, Anonymous 匿名 said...

繼巴士阿叔後香港又有新話題了.

 
At 6/6/06, Anonymous 匿名 said...

一個佢,一個 i love you boyz,依家既中學生差不多都係佢地 fans,死未?

我地以前聽軟硬,佢地唔笑我地笑死,依家d細路聽佢地,係聽到佢地o係咪前不斷笑然後跟住笑,班o靚仔隨時連自己笑乜都唔知。睇見呢d所謂偶像加埋呢d死忠 fans,都唔好話唔好笑!

 
At 6/6/06, Blogger John said...

胡太:

記得陶傑講過,現今既電台節目有如你是但行入一間卡拉OK房一樣:幾個主持響度大聲講大聲笑,三句唔埋兩句就哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈番三五七分鐘就播支歌跟住又哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈到夠鐘又收工。

所以你千萬唔好俾 貴公子聽商業二台,真係會學壞的。

 
At 6/6/06, Anonymous 匿名 said...

本身很少聽商業二台,對這位 DJ 亦無甚特別喜惡,完全中立。但自從他近年「走紅」後,常常見他在電視上的娛樂節目(如《東張西望》中)中講有味笑話,不亦樂乎,感覺頗低俗... 想不到如今終於出事了!

懂得攪氣氛、但又得體大方、能令雅俗共賞的司儀人材,真的不多!我就親身見過車淑梅現場主持一個大學 seminar,她不但對台上8位嘉賓各自負責什麼 project 瞭如指掌,更讓每人都有發言機會,又會講些有趣又得體的笑話令一眾昏昏欲睡的聽眾哄堂大笑(例如一位教授講完抑鬱症,她就叫大家亦可多收聽她的節目《開心日報》,個人就會開心返!),真係好得!前輩果然係前輩!

後生仔,始終拍馬都追唔上啦!

 
At 7/6/06, Anonymous 匿名 said...

對於這件事
真的和大家一樣感到無比憤怒
難以用文字去表達那份憤怒
亦很奇怪他們竟然連一點常識也沒有
一點點道德也沒有
如有青少年或任何人認為他們「玩」得無傷大雅的話
我會對整件事感到更徹底的失望

 
At 8/6/06, Anonymous 匿名 said...

商業二台還有一個值得聽他是但嗡發花癲的人.....林公子。

 
At 8/6/06, Anonymous 匿名 said...

唔同意.
我唔否認發動呢次投票的確係一個錯誤既決定
但係咪就一定要"一次不忠,百次不容"?
另外
爛gag呢d野見人見智
更何況
梁生節目一向都係以"不拘小節"既方式去經營.
既然你一直咁抗拒梁生節目
咁我相信你應該唔會係佢既聽眾
咁你對佢所知同所感會唔會係有d"主觀"同"以偏概全"呢?
.
講爛gag
我覺得杜文澤果d仲爛gag,更低級趣味.
.
我只可以講:時移世易,與其不斷grumble about新不如舊,倒不如發掘下新一輩既人可取之處?
仲有,唔好唔記得:有咁既demand先有咁既supply.
要批評,
唔該先批判依家d娛記同眼下既無聊香港人.

 
At 8/6/06, Anonymous 匿名 said...

無可否認梁生係錯~但我卻完全反對你們那些看不起時下年青人喜好的態度~
每個年代流行的都不一樣~

你地中意林生時, 你呀媽都可能話佢無聊低俗啦~你地都做過年青人, 如果你呀媽當年咩都唔理淨係識彈你中意的節目, 你會開心嗎???
可以用一個平常心正面一點去看待我們的喜好, 而不是彈彈彈~

我daddy都會同我解釋森美佢地係有咩錯, 所以而家有咩後果, 咁樣先係正確教導年輕人的態度~起碼我就算聽佢地可能都係為左開心下, 明白佢地都有好與壞, 要自己分析!!!
一味反對, 只會令年青人更執意去佢地既喜好~
同埋某些媒體, 根本就其身不正, 自己d標題仲更加不道德, 但點解無人會理, 仲有咁多人去賣, 一個年青人節目做錯了, 道歉了卻仍要受千夫所指~???!!!

 
At 8/6/06, Blogger John said...

1. 「不拘小節」與「低俗無聊」有著天壤之別,「不拘小節」亦不代表言論可以毫無分寸。作為一個藝人,黃霑和蔡瀾給人的感覺都是「不拘小節」,但他們卻清楚知道有d咩係玩得,有d咩係掂下都唔得。

2. 我真係好開心搵到知音:杜某係一件比梁某更不濟既「爛gag王」。

3. 「無聊香港人」是否包括經常收聽梁某節目既聽眾?

4. 如果你有聽過《老人苑》,就會知軟硬與梁某層次根本不同,唔好拉埋林公子落水。

5. "阿Sir,你仲乜拉我亂拋垃圾/紅燈過馬路/違例泊車...,大把人打家劫社殺人放火你又唔去捉,走黎拉我呢d小市民,你係咪針對我先?"

 
At 8/6/06, Blogger viv said...

商台以停播兩個月,節目主持停薪留職處理事件,我覺得算是公平。起碼叫做"執正黎做".
感覺有點像日本偶像鬧出未成年喝醉酒,整個團體公開道歉,再加無限期雪藏。執正黎做,反省過後,再返出黎,希望會有進步。

 
At 8/6/06, Anonymous 匿名 said...

I agree with Sandy and Vic.

I am not their fans, but I think they are not that bad.

 
At 8/6/06, Anonymous 匿名 said...

我對個d「demand同supply」既理論最反感,根本就係一個「賴」字。市民都係由傳媒教出黎既,傳媒為左綽頭,愈玩愈過份,責無旁貸。

森美小儀今次真係玩得過火,雖然唔算憎佢地,只係覺得佢地超級嘈,成個節目內容同笑聲既分佈大約係3:7(但根本唔好笑個度弊),耳膜好難受。

 
At 9/6/06, Anonymous 匿名 said...

DJ梁最初出道的時候也不是這個樣子,雖未至於像軟硬這麼有料子,但未至於現在讓人覺得『懶寸』、『懶型』、『懶好笑』。

那時候我還是那些放學馬上趕回家聽電台的中學生,曾幾何時我很喜歡聽他的節目。

不過自他走紅以後,總覺得他越來越「一朝得志.與無論次」。那種亂說幾句但求蒙混過關的情況越來越過火。越來越覺得,為什麼電台節目的笑聲或是無聊對白可以佔節目的一半甚至是四分之三的時間。

尤其現在他主持的遊戲節目,真的,無聊得很(從遊戲的設定到現場氣氛的帶動全面欠奉...)明白三色台為何會加碼星期一至五都播,我想看《向世界出發》,至少比這個更有意義。

有這種感覺以後,很少聽電台節目了。

罰他們停職兩個月。個人覺得對他們來說也夠好受了(這兩個月是暑假黃金檔期,很多活動節目也在暑假出台呢~),不過對商業二台可能更好受呢。

 
At 9/6/06, Anonymous 匿名 said...

他們有不對的地方,
我認為有這樣的punlishment是合適的。
不過森美絕無那麼差勁,
我一向有聽他的節目,
開始時沒甚麼感覺,但愈來愈想喜歡,
其實他是懂很多冷知識的,
gag方面,真的見人見智,
聽電台很多時只為了娛樂,
為求有得笑有得開心就算。

點解聽cr2會學壞?

 
At 10/6/06, Anonymous 匿名 said...

「如果你有聽過《老人苑》,就會知軟硬與梁某層次根本不同,唔好拉埋林公子落水。」
噢噢噢~~~你誤會了.....
打從《飛越癲狂院》的"市場價格"已經愛上了Jan~~(梁某杜某絕對連與Jan比較的資格都沒有!!!)
只是,看見你提到「如果第時我個仔女同我講『商業二台好好聽好好笑架老豆』,我肯定本埋條老命同佢死過。」「所以你千萬唔好俾 貴公子聽商業二台,真係會學壞的。」.....
嘩~真的嚇我一跳!!不要忘記林公子也是CR2一分子啊!!我愛聽CR2只因他,相信你和小銀兩位80'S狂熱份子一定不會反對吧??
對梁某及杜某此等無腦行運廢嗡人"以偏概全",我覺得已經對他們莫大恩賜。
對整個商台進行"一竹篙打一電台"的抨擊,好像太不公平了!!

林公子.....絕對值得聽他是但嗡發花癲。

 
At 10/6/06, Blogger John said...

噢,你誤會了,我只是回網友"vic"的留言。

我跟你一樣,都是軟硬的忠實擁躉。

 
At 10/6/06, Anonymous 匿名 said...

我唔憎森美小儀。不過以前讀中學時聽見朋友話好鍾意聽佢地節目,於是又走去聽下啦,但都係真係覺得好嘈同埋係咪都笑,聽左一兩次就冇聽了。係有俗既感覺但未至於憎。

但今次出呢個題目佢地又真係搞笑左d……一聽呢d題目就估到唔得啦!?唔明佢地點解會出d咁既題。品味都其次,真係r爆頭都唔明點解佢地居然諗唔倒咁既題目會引起好大迴響!??罰都係抵。

 
At 10/6/06, Anonymous 匿名 said...

森美小儀開了一個自以為無傷大雅的玩笑,結果得罪了「本港半數人口」。

面對如下指控「公然踐踏女性尊嚴」、「鼓吹性暴力文化」、「貶低女性,亦即是令本港半數人口受辱蒙羞」、「反智、反道德、以非為是」、「粗劣、低品味」……來勢洶洶,不知兩人日後會否被傳媒提昇到「魔鬼警察」級的「接待規格」。

談到冒犯女性的尊嚴,論普及和滲透情度,想那些減肥(對,是減肥,不是他媽的纖體、塑形)和美白廣告更為甚。

到底那群在媒體發言的指控者裡,有多少個心底裡真的幼稚到認為森美小儀的出發點是鼓勵和煽動年青人群起上街去非禮別人?又有多少人認為時下年青人真的笨到做完一個問卷調查後,便「覺醒」到原來「非禮也不是甚麼一回事」,便跑上街非禮別人?

如果香港人真的笨到這個程度,你想家長的責任大,還是學校的?還是森美?小儀?

我愛看暴力漫畫,可是我是連蟻也不願殺的人,買隻冰鮮雞回家,斬頭的一刻令我好生難受。看到魚販宰殺我買下的活魚,心裡都想不如吃齋算了。不過,如果有一天,我「不幸」犯了殺人罪,我一定會辯說年幼時,看得太多教育電視和教科書,吹咩!

森美小儀真正的錯誤,是在一個偽善、缺乏幽默感、以道德口號管治的城市開這個壞品味玩笑。

 
At 10/6/06, Blogger John said...

其實我在取笑三五台那段文字內已提到,梁某就此作出公開道歉後,事件已可平息,但當見到事後來個甚麼停播兩個月和停薪留職,更惹來政府和律政司的介入,就知梁某已不幸地成為政治打壓的犧牲品,皆因據悉BT曾早對本埠其中兩個電台看不過眼(剩下一個早落在李+x手下,不足為懼),呢鋪如果講搵位入,婦女團體同三五台呢堆小腳色又算甚麼?

 
At 14/6/06, Anonymous 匿名 said...

"杜某係一件比梁某更不濟既「爛gag王」。" Totally agree.

And this poll is totally non-sense and ridiculous. Being a female, I feel so offended and both of them deserve what they got.

 
At 14/6/06, Anonymous 匿名 said...

^^你好

其實我中學時期都好喜歡聽佢地節目架
雖然現在聽已經唔arm我口味了
但我都覺得咁唔代表佢地真係低級點點點...
當然,今次佢地真係做錯了,
但我覺得認清事件,道歉之後就不必一講再講
最可憐的是,佢地真係成為左政治既犧牲品,
我最最最討厭這種政治手段了,
比起非禮選舉,我覺得這更低劣
所以先令我更加想為佢地講好說話

(唔知宜家仲有無)之前除左talk show之外,佢地會有其他類型既節目,例如純音樂節目,
我覺得果陣時既佢地其實都真係唔錯,
都似是有教養,內涵的人
不過我想是因為聽眾更受落佢地既talk show,所以先重點地放佢地做呢類型既節目...而搞到今時今日咁...

再細d的時候,我都有聽軟硬的,但多年前佢地的笑話都真係不錯啊,之後再聽森美(初頭)的節目都好好的,輕鬆搞笑,當年是很少爛gag的~~
我想真係現在的聽眾市場變了...

我覺得佢地現在都真係夠苦了,
不必再痛斥他們啦~~~^^

 
At 14/6/06, Anonymous 匿名 said...

我想說
我很欣賞森美在主持電視台節目時所付出的努力
每一條問題, 我也看到他有做功課
不是隨便逗份糧求其答問題目就算
你有聽過他電台的節目嗎?
他有一個節目, 是關於自己發明新事物, 我不覺得無聊, 而且, 可真是推動年青人的創意
他和小儀亦有舉辦很多舞台劇, 可能質素未及上知名的舞台劇, 但每一次, 他們都鼓勵對舞台劇有興趣的青少年參加
他真的是一個一無是處的主持?
青少年的喜好, 未必盡得人認同, 卻是忠於自己的選擇, 對嗎?
我25歲了, 愛聽軟硬, 愛聽林海峰. 也愛聽森美

 
At 16/6/06, Anonymous 匿名 said...

I really don't agree with your guys. If only one type people in this world, that will be super boring. There are so many people like them, that means they have their market. You guys dislike them, only means you are the small group in this century.

 

發佈留言

<< Home