16 3月 2006

承擔

林海峰曾經講過,《男子組》呢首歌講野既係「承擔」兩個字。

認識林海峰,始於九十年代初既《老人苑》,當時年紀尚輕,從佢玩電話既功架當中,只覺得佢既"轉數"比葛民輝高,而佢個種"串串貢"的態度亦總令我覺得佢比葛民輝少了一份平易近人的親切感,心想呢條友睇怕都唔慌好人,一味死剩把口。

誰料年紀愈大,就愈發覺林海峰那種嗒落有味的風格,正合我的何車。我唔係甚麼潮爆人,不懂得林海峰在設計界和潮流界的成績有多高,我只係從佢既歌曲當中,看到呢條友做野唔單只得把口,更係有心有信心個隻多元化藝人,即係俗話說的"有heart"。

不是嗎?《男子組》就正正是我的心頭好。人,尤其係男人,始終要長大,終須要成熟:從被照顧到照顧別人,從被保護到保護別人,從屋企最細個件到一家之主,從攤大手板問父母羅零用到供養父母,當中總有growing pain。男人條命就係咁難捱,對自己負責,更要對別人負責:唔單只要對伴侶同家人好,更有時刻有顆爭取公義既心,唔係要你拋頭顱灑熱血,但至少要入世地從社會中來,到社會中去,挺身而出,據理力爭,仲要信守承諾,講得出就要做得到,開工也好返學也好,都絕對唔可以渣流灘,呢d就係男人的感慨,我們的承擔,除左"振振兩臂拍拍背肌"咬緊牙關衝衝衝以外,別無他選。

如果閣下只想永遠活在青春期,我會睇你唔起。

話時話,唔知林海峰有冇送佢隻碟俾佢個位身為喜劇泰斗,極有「承擔」既好細佬呢?

13 Comments:

At 16/3/06, Anonymous 匿名 said...

又講頭頂是道哦,支持下先!仲搞到我有衝動建議學校將<承擔>列入非正規課程,好好教導下一代齊齊做個有承擔O既人。

 
At 16/3/06, Blogger Quattro Vageena said...

真係有d俾你點醒d...

 
At 16/3/06, Anonymous 匿名 said...

到此一睇, 十分有趣, 會繼續支持.

 
At 16/3/06, Anonymous 匿名 said...

剛剛昨晚才重看一次林海峰的talk dvd,真係好正~
反而舊時無追開聽老人院,依家先慢慢欣賞佢.

 
At 16/3/06, Anonymous 匿名 said...

很想知道
到底是「老人苑」
還是「老人院」
煩請版主告知

(網上兩種叫法都有啊!)

 
At 16/3/06, Anonymous 匿名 said...

承擔這東西,基本上是作為一個人的基本條件,所以現今世上有太多「唔係人」;但我亦同意這個世界永無男女公平,只是男人和女人的苦不同,女人生仔有多痛男人永遠不能知,男人面對社會只可向前不能退的感覺女人也不能完全感受,所以無得比較。而我自己就幾時都覺做女人好。

我想點唱!!(這裡接受點唱嗎?)

九鐵事件丫唔該!

我不能說完全支持少爺仔田少的做法,但係身為公營事業的高層們卻可以如此兒嬉,帶頭的啦啦隊隊長被終止合約亦有覺心涼。

唔講住~阿仔午睡起床!閃~

 
At 16/3/06, Anonymous 匿名 said...

承擔是沒有分男同女
只是承擔的東西不同而已^^

 
At 16/3/06, Anonymous 匿名 said...

如果個個男人都好似你講的那麼"承擔",呢個世界會美好.....好多!

Please see all those EMA (extra marital affairs) around us....Don't you feel horrified about our "承擔" 能力 towards relationship?????

 
At 16/3/06, Blogger John said...

感謝各網友回應。我同意承擔乃男女皆有責之事,但你可以話我sexist,我總覺得男人作出承擔係compulsory,但女人作出承擔就係optional。女人本就從男人的一條肋骨而來(見舊約「創世記」),又何必苦苦要求女士們有如男士般堅強硬淨?得咪得,唔得咪算囉。

 
At 17/3/06, Anonymous 匿名 said...

我唔覺得女人要承擔係苦呢!
現今既女人可以好硬淨
擔起養起成頭家半點也不怨
生出黎條命咁就係咁
呢d就真係冇得強求

 
At 20/3/06, Anonymous 匿名 said...

說得好,男人就是要懂得承擔﹗看「市面上」不少外表虎虎生威的男人,內裡卻是窩囊廢,壓根兒沒有想過要負起照顧女人的責任。更甚者,連自己也照顧不來……

 
At 21/3/06, Anonymous 匿名 said...

Jan is so cool.

 
At 22/3/06, Anonymous 匿名 said...

其實每個人在愛情關係裡都有應有的道義與責任,如果自己能設身處地去想一想,你希望你的伴侶在外拈花惹草嗎? 你希望他/她會因抵受不了新鮮感而投向別人懷抱嗎?

我思想落伍,只知道愛上一個人後就要一心一意
即使有外來誘惑,仍堅持從一而終,所以我從來都不明白這世界為何會有人甘願去做第三者,和別人分享自己喜歡的人又有何幸福可言?

剃人頭者人亦剃其頭, 對這些人的所作所為我一向都嗤之以鼻, 不是我黑心,我相信天理循環,報應不爽,今日你介入別人關係,他朝必定承受同樣或更多苦難,早知如此又何必當初呢?

 

發佈留言

<< Home