24 6月 2006

2006世界杯 (第15日)

烏克蘭 1 突尼西亞 0

因為突尼西亞贏波就好有機會出線,所以我好醒地揀呢場黎睇,點知悶到我嘔。可能天氣太熱既關係,兩隊都好似唔願走咁樣,大家行行企企輕輕鬆鬆又收工,唉。烏克蘭入到十六強完全係靠執到條好籌姐,對住瑞士肯定冇運行,我話既。

西班牙 1 沙地阿拉伯 0

西班牙話就話全隊後備上陣咁滯,但Raul、Fabregas、Reyes同Joaquin呢班人根本就具有正選既實力,真係令其他球隊欣羨,熱切期待佢地十六強對法國既大戰。

法國 2 多哥 0

好正路既一場波。轉打4-4-2既法國面對多哥個條唔知想點既防線 (我睇左佢地三場波都仲係唔知佢地想點的),自然成場係咁壓住攻,如果唔係Ribery係咁響門前敗家,應該唔知贏兩粒的。至於多哥,我真係睇咁耐都唔知佢地想點,特別係前鋒Adebayor極度獨食,甩左波又唔追波,追唔到波就指住隊友埋怨埋怨再埋怨,呢d咁既球員真係你愛了。

瑞士 2 南韓 0

瑞士今屆表現令人驚艷,唔打明星唔打名氣只打團隊同組織,而且防守異常穩健 (佢地係分組賽階段唯一一隊冇失波既球隊),真係要講句「瑞士,賣飛佛!」至於南韓都可算光榮出局,反勝多哥迫和法國喎,日本得唔得先?

2 Comments:

At 25/6/06, Anonymous 匿名 said...

始終覺得法國唔多掂,全隊波都無活力。遇著西班牙死硬。

 
At 25/6/06, Anonymous 匿名 said...

I was disappointed that Korea was sent home. It is the only Asian team that I like. :(

 

發佈留言

<< Home